callleee Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Som topic lyder. Undrar om de allmänna skillsen ökar markant mellan NL50 och NL100, testade precis att skotta lite NL100 och det slutade med att jag lite halvtiltat gick back $150. Min uppfattning var att aggressiviteten var mycket högre, vilket jag är ovan vid. Detta var lite jobbigt att spela mot självklart. Citera
Weedobooty Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ja, mindre limpande och fler som kan betta ordentligt. Fler som förstår positionsspel också. Citera
Marcus016 Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 när jag gick upp ifrån 50 till 100 tyckte jag nästan att det var lättare att vinna. but thats just me. Citera
Ignatius Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ligger plus på mitt skottande på NL100, men törs ändå inte lämna modersmjölken på NL50. Citera
Kollikock Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag skulle påstå att skillnaden är väldigt liten. Det största problemet sitter nog i ditt huvud. Bovarna har lite större bankrulle bara, det är nog det enda. Ta och skotta lite NL200 så vänjer du dig snabbare vid pengarna och sånt på NL100 när du börjar spela där. Citera
Gyre Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ta och skotta lite NL200 så vänjer du dig snabbare vid pengarna och sånt på NL100 när du börjar spela där. Detta är faktiskt inte så dumt som det låter. Jag märker själv hur jag har lättare att verkligen spela ut på en nivå efter att jag har skottat lite på den ovan. Skillnaden mellan NL50 och NL100 (och även till viss del upp till NL200 och kanske högre) sitter ofta i huvudet. Citera
MJ Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Ta och skotta lite NL200 så vänjer du dig snabbare vid pengarna och sånt på NL100 när du börjar spela där. Detta är faktiskt inte så dumt som det låter. Jag märker själv hur jag har lättare att verkligen spela ut på en nivå efter att jag har skottat lite på den ovan. Skillnaden mellan NL50 och NL100 (och även till viss del upp till NL200 och kanske högre) sitter ofta i huvudet. som sagt inte helt dumt, men jag tycker att man inte förstått mycket om man inte märker att kunskapsnivån ökar ju högre upp man kommer. Det är ju faktiskt detta som är anledningen till att många gular. Citera
Recommended Posts