pisak84 Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 det fick man ett mail om, men uppenbarligen är det en scam på ett eller annat sett, aldrig sett ett sånt oseriöst mail som dessutom är från "randomnick13552@yahoo...." men det som är jobbigt är att det är första gången jag får sånt skit till min "riktiga" email... brukar ni få det? hotmailen brukar bli bombad av skit, men aldrig fått nåt till min seriösa mail... dessutom undrar jag vad som är risken med sånt här? är det bara farligt om man går in på länkar som finns med i såna mail? Citera
heltok Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 dessutom undrar jag vad som är risken med sånt här? är det bara farligt om man går in på länkar som finns med i såna mail? undvik att göra det med internet explorer och windows. annars är det lugnt. Citera
xlars Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag fick samma mail, detta är troligtvis bara en affiliate länk. Citera
Prizonic Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Jag fick också samma mail till min pokermail. Lustigt att man ska få sånt spam... Citera
Recommended Posts