william Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Tog just hem en biljett till söndags miljonen ikväll. Vet inte om jag skall spela den. Så därför undrar jag om man kan sälja den biljetten och hur mycket man kan tänkas få för den? Det är altså pokerstars 200+15 Hur får man då betalt om det går att sälja? I dollar så man kan spela sngs? Eller i tournament dollars? Citera
gdaily Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Bara att avregga dig så får du 215 $T på ditt konto (som du ex kan sälja eller spela SnG för). Grattis förresten. Citera
Champ Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Hej och grattis ! Här har du länk till place där du får riktiga dollars: http://www.pokernews.com/exchange/ Väldigt enkelt och snabbt! Lycka Till / Champ Citera
gdaily Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Kolla i köp och sälj så hittar du någon som betalar bättre (jag) Citera
Recommended Posts