Gå till innehåll

Toalettpokerfilosofi!


CarlLee

Recommended Posts

Jag kommer alltid på att jag måste gå på toa precis när jag startat upp 6 st SNG's...Tilt!

 

jo den känner ja igen, men ja har lärt mig läxan att alltid fixa sånt innan man börjar spela. Du får tatuera in de eller pierca en post-it lapp i pannan! alla sätt e bra utom dom dåliga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller bara ta "skottet" o göra ett ryck till toaletten då du ser luckan, sedan stresspissa då du har "pipipipipip" över att tiden håller på att gå ut på en hand, du kutar tillbaka, med en skvätt piss på handen för att du inte var riktigt klar och halade in rackaren och en bit toalettpapper som du kan torka med på plats.

 

Att du sedan kommer fram och upptäcker att du förnedrade dig med piss på händerna för att kunna folda T4o UTG på ett av dina bord gör ju det bara bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller bara ta "skottet" o göra ett ryck till toaletten då du ser luckan, sedan stresspissa då du har "pipipipipip" över att tiden håller på att gå ut på en hand, du kutar tillbaka, med en skvätt piss på handen för att du inte var riktigt klar och halade in rackaren och en bit toalettpapper som du kan torka med på plats.

 

Att du sedan kommer fram och upptäcker att du förnedrade dig med piss på händerna för att kunna folda T4o UTG på ett av dina bord gör ju det bara bättre.

 

ahahahhaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela på bärbar dator. Det är få saker som är så tillfredställande som att vinna en jätte pott samtidigt som man sitter och skiter.

 

Det värsta att jag tycker alltid att man åker på de värsta bad beatsen just på toa. Det har inte hänt bara en gång att man hört ett avgrundsvrål från toaletten när jag suttit där... tur att andra vet om att jag har datorn där, för annars skulle helt andra tankar flyga förbi... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...