Gå till innehåll

NLT - SH, miniomslag på flopp med AA


Agar

Recommended Posts

Jigga0688 har SF på 98.8%(!!) över 83 händer, med PFR på 0%. Helt sjuk spelare. Sett honom syna raise-reraise preflop med 73o och spela handen till slutet.

 

INGELTROD är en rätt basic spelare med SF% på 28.4 och PFR på 4.9% över 81 händer.

 

Full Tilt Poker Game #1331256728: Table Udine (6 max) - $0.10/$0.25 - No Limit Holdem - 19:20:22 ET - 2006/11/30

Seat 1: Jigga0688 ($19.45)

Seat 2: HERO ($52.70)

Seat 3: INGELTROD ($21.10)

Seat 4: skoal28 ($9.25)

Seat 5: OvaryPuncher ($37.35)

Seat 6: theDriller ($34.35)

Jigga0688 posts the small blind of $0.10

HERO posts the big blind of $0.25

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO [Ah Ad]

INGELTROD raises to $0.75

skoal28 folds

OvaryPuncher folds

theDriller folds

Jigga0688 calls $0.65

HERO raises to $2.50 - För liten raise här? Skulle jag raisat mer?

INGELTROD calls $1.75

Jigga0688 calls $1.75

*** FLOP *** [3c 7c Td]

Jigga0688 checks

HERO bets $4.50

INGELTROD raises to $9 - Miniraise. Tror på TT eller över.

Jigga0688 has 15 seconds left to act

Jigga0688 folds

HERO ??

 

Går det att vika här? Syn finns väl inte så antingen push eller fold. Vad gör jag? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara roligt och veta dina stats av de senaste 100-200 händer för att se vad FI har för intryck av dig vid bordet. Personligen hade jag aldrig släppt, speciellt inte på NL25, så jag röstar för all in.

 

I normala fall är jag ganska TAG men i denna sessionen har jag varit lite lösare men raisat mycket preflop från alla positioner. De kan nog se mig som en halv-maniac, aldrig spelat mot någon Fi innan. Har dock aldrig re-raisat pre innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara roligt och veta dina stats av de senaste 100-200 händer för att se vad FI har för intryck av dig vid bordet. Personligen hade jag aldrig släppt, speciellt inte på NL25, så jag röstar för all in.

 

I normala fall är jag ganska TAG men i denna sessionen har jag varit lite lösare men raisat mycket preflop från alla positioner. De kan nog se mig som en halv-maniac, aldrig spelat mot någon Fi innan. Har dock aldrig re-raisat pre innan.

 

Ännu en anledning att syna :P

 

Varför vill du vika förresten, va tror du fi har?

 

Finns bara 2 alternativ här, syn o sen check/raise (kan bli svårspelat om en klöver kommer) eller så slår du om bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...