Gå till innehåll

Site med bra multitable sng & låg rake?


daniel_olsson

Recommended Posts

tja, vet inte riktigt om det finns oskrivna regler om att man inte får tipsa varandra om speciella siter här, men vafan en nybörjare får ju göra fel :)

 

jag letar efter nått ställe som tar mindre än 10% i turneringsavgift på sina sng:s gärna med 4/10 betalade platser (spelat några sådana turneringar på noble som dock hade 20% avgift) helst 20manna turneringar 2*10 eller 30manna 3*10

 

nån som har nått tips? kör på svenska spel nu men är trött på deras dåliga gränssnitt...

 

MvH Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alla tar 10% så du får skaffa dig enskilt avtal med en site så får du tebax en del av avgiften. GAnska mga som erbjuder det.

 

Är mina poster osynliga?

Vi har alla gjort så att vi ställt in så att din poster skall vara osynliga. Du är "banned" ;)

 

Allvarligt, en bra idé! Jag ska genast börja gå igenom sajter/nätverk och bygga på CSIX med ett index över sng-avgifter. *tummen upp*

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det vore ju sjukt trevligt!

 

spelar låga insatser normalt 30:- men upp till $10 är väl aktuellt.

kör bara för skojs skull å att det är trevligt att ta ut pengar när man är fattig student...

Men jag tycker att avgiften är en onödig utgift som sänker det ni grabbar (& tjejer)kallar ROI, vilket jag finner störande, som att betala 10% i courtage på sina aktier, vem skulle se nyttan i det?

 

 

ser fram emot din samanställning!

 

/D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alla tar 10% så du får skaffa dig enskilt avtal med en site så får du tebax en del av avgiften. GAnska mga som erbjuder det.

 

Är mina poster osynliga?

Vi har alla gjort så att vi ställt in så att din poster skall vara osynliga. Du är "banned" ;)

 

Allvarligt, en bra idé! Jag ska genast börja gå igenom sajter/nätverk och bygga på CSIX med ett index över sng-avgifter. *tummen upp*

/Cyntax

 

Nej, vi gör tummen upp för dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...