Gå till innehåll

Var kan man spela för låtsaspengar...


FannyN

Recommended Posts

på en sida på svenska???

 

Min paranoida sambo tycker att jag bara får logga in mig på svenska spel...han tror datorn typ ska sprängas annars.

 

Jag vill först titta på och sedan spela för låtsaspengar...

 

Mycket tacksam för svar.

 

 

Alla sidor har playmoney med vissa få undantag, kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla sidor (med få undantag) har playmoneyklienter. Svenska Spel är en av dom

 

Everest är en annan sida som är på svenska, om du vill pröva där.

 

Problemet med Svenska Spel är att dom inte får ha några frirullar eller liknande. Jag tycker du kan testa några andra sajter också, för just frirullarnas skull - så du faktiskt har chansen att vinna riktiga pengar utan egen insats.

 

Exempelvis är frirullen nu på söndag på Ultimatebet eller frirullarna på Full Tilt varje dag i december ett bra val, just eftersom det är samarbetssajter med forumet. Kommer bara (nästan) vara folk från forumet som spelar dom, dvs har du någon intressant hand efter den så kan du få igång en bra diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Att spela playmoney är i min mening helt värdelöst, du kommer aldrig att utvecklas som spelare genom att spela playmoney då det inte är många som spelar seriöst med playmoney. Det blir helt enkelt för oseriöst när inte pengar är inblandade.

Kanske inte har så mycket med saken att göra, men om det är så att du precis ska börja spela så låt inte spelen på playmoney avskräcka dig från poker då det inte alls är samma sak som med riktiga pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Även om ni är sambos borde du väl ha en någorlunda självständig ekonomi? Tycker du ska sätta in en liten summa och börja spela NL 0.50-1 eller 1/2 SEK och är det Limit kan du gå upp och spela på lite högre nivåer. Maxinköpet vid bordet i 0.50-1 SEK ligger på 200 kr och snittpotten varierar mellan 8 - 30 kr så även om du inte sätter in så mycket pengar kan du ändå spela en hel del händer. PlayMoney är nämligen inget som är speciellt roligt i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska Spels playmoney bord brukar det vara dålig trafik på, va det när jag spelade där. Vet ej hur det är nu.

 

Everest är ju annars en bra sida om du vill försöka vinna "lite" pengar. PokerChamps freerolls tycker jag du ska testa. De kör väldigt många fast det är inte så mycket man vinner.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...