Valdin Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Startade kl 23.00, tänkte höra om nån annan lirar den. Har lite tråkigt.. Nickar Sprain i alla fall, sitter och myser med runt 12-13k atm. Citera
Valdin Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Postad 25 November , 2006 Roar mig med att läsa på pokerforum då medan mina folds då ingen annan verkar spela turneringen och ha tid att surfa här 22k atm, var nere på 7k en vända men tog mig upp igen. 83pers kvar. Citera
Bluwajt Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Satt och semirailade dig lite, missa dock sista handen. Hur var den? GG Citera
Valdin Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Postad 26 November , 2006 Efter att ha tappat en del på några dåligt spelade händer så var jag lite halvt på tilt kan jag konstatera i efterhand. Spelade A8s mot bb där jag hela tiden styrde spelet med bet preflop för att köpa, som han callade. Bettade halva pot på flop 28T där jag alltså träffat mittenparet med A-kicker. Han callar. Jag fortsätter att betta hårt och går tillslut all in, tyvärr inte före rivern kommit. Han visar upp 99 och vinner med ett par i nior. Dåligt spel från min sida helt enkelt. Jag brukar folda när folk callar mina köp men inte denna gång av någon anledning Citera
Recommended Posts