Gå till innehåll

Bibben och Lillboo: Jakt mot MC


Bibben

Recommended Posts

  • Svars 143
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sng grindar lite på tilt, har ju gått.. hyfsat so far :D

 

är extreeemt sugen på att lira aussie millions kval men det jävla sketjobbet är ju ivägen så hoppas på att övertala lillboo om att spela en åt mig...... klockan 3 inatt... elelr så får jag gå upp tidigare och lira (går normalt upp ve 5, och då är man en jävla zombie hela dan) får se hure blir, men är jävligt kåt på att försöka köra back to back pokerresor =), tilt har ju fina 20 sätes garran me och allt...

 

sjuuukt lång tid att få fina poäng i sng leaderboard.... 88 points efter 5 itm av 7, herregod.. ändå 2 vinster och 2 silver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förnamn, mellannamn, efternamn, smeknamn, it all becomes a big wash to me

 

grindat deuces wild på 24 eller vafan skiten heter, enbart för att spela rankingtävligarna så jag får på pränt att jag äger myssion grovt i mtt, eller jag menar så jag får spela mot andra pfare och slå dem med lätthet, eller jag menar jag måste gå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkt att lira SM? Blir ju hyfsat övervärde antagligen och du suger ju inte så mkt sälfläsk på MTT...

 

aaaaajjameeeeeeeeeeeeeeen, men jobbar ju kväll så missar första timmarna om jag inte fejkar sjukdom i bygden, ska btw iväg och jobba nu, borde sovit mer än jag gjort, (gick upp 5 i morse)bara blivit 1 timme lite drygt.. Och nu ska man jobba från 23,00-05,45... helvete sitter ju och nickar till redan nu

 

fyfitt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yeess scaab....vi måste klonka hem sm nuuru !! men jag får la lira båda tills du kommer hem då elli ?? Eller om du låter daanish...men börjar la 18 o de lär ju ta lång tid som fäään tills de har mullats ner till 30 pers !!! då lär jag också får ringa in o sjukanmäla om de skulle gå fiint ja :lol: Jobba hårt nuu bubb...du har la typ ba 5 tim kvar nuu..hehee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mullade in te sunday mill, men misslyckades med i luck and order copenhagen, bahamas och monte carlo kval så tjänade -200d med sunday mill included, jäkla shit, mest hårt var KK mot TT när ja låg 5a med 21 kvar i baham kvalet, jävla skiiiit fan

 

ska tröstäta lite pizz nu, är hos brodern över helgen te lillboo hämtar hem bubb med shalle pizz imon lagom te arse chell, fan fin match men surt för arse och fabreg-svinet att loosa.. ehuehehuuheuh

 

Måste stålsätta mig inför att svika jobbet när Nordicfitt-sm liras på tors annars missar jag skiten, men surt att man redan tagit ledigt för tis och ons för ska på konsert i globfitt.. men duger jyu ändå i suget och annars får jag la sjukskriva mig efter nårra timms på toss, ehuehue, men fan fittigt att fråga om ledighet men tro fan man borde få

 

aja skabbslyn ska te freddboo och kanske hakar man påt sen när kanten ringer och undrar om man ska meee, men får se för fan fejnt att bara mulla i soffan en hel kväll, hehe.. aja dieeee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myss vs Bibbs i Sunday Mill alltså :)

 

Last longer bet? Jag har en korg med smutstvätt här som jag nog skulle kunna sätta sprätt på om omständigheterna är de rätta.

 

mm och jag har ett antal kilos övervikt som du kan få träna bort, kanon!

 

har joinat en jävla massa ikväll nu, skiter i ut lillboo sry

 

sverigerankingen på ss---pågår

slaget på paradisepoook----nope

100d satt te 500d aussie mill på ftp--ej börjat

super turbo satt te 15k garran på PC----nej, men köpte in

sm kval på NB---hade inte reggat tydligen

 

total insats:~290$

 

är nöjd om lyckas med 2... tihi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska tröstäta lite pizz nu, är hos brodern över helgen te lillboo hämtar hem bubb med shalle pizz imon lagom te arse chell, fan fin match men surt för arse och fabreg-svinet att loosa.. ehuehehuuheuh

 

Måste stålsätta mig inför att svika jobbet när Nordicfitt-sm liras på tors annars missar jag skiten, men surt att man redan tagit ledigt för tis och ons för ska på konsert i globfitt.. men duger jyu ändå i suget och annars får jag la sjukskriva mig efter nårra timms på toss, ehuehue, men fan fittigt att fråga om ledighet men tro fan man borde få

 

aja skabbslyn ska te freddboo och kanske hakar man påt sen när kanten ringer och undrar om man ska meee, men får se för fan fejnt att bara mulla i soffan en hel kväll, hehe.. aja dieeee

 

Hur många förstår denna texten förutom vi stackars satar som känner dig? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska tröstäta lite pizz nu, är hos brodern över helgen te lillboo hämtar hem bubb med shalle pizz imon lagom te arse chell, fan fin match men surt för arse och fabreg-svinet att loosa.. ehuehehuuheuh

 

Måste stålsätta mig inför att svika jobbet när Nordicfitt-sm liras på tors annars missar jag skiten, men surt att man redan tagit ledigt för tis och ons för ska på konsert i globfitt.. men duger jyu ändå i suget och annars får jag la sjukskriva mig efter nårra timms på toss, ehuehue, men fan fittigt att fråga om ledighet men tro fan man borde få

 

aja skabbslyn ska te freddboo och kanske hakar man påt sen när kanten ringer och undrar om man ska meee, men får se för fan fejnt att bara mulla i soffan en hel kväll, hehe.. aja dieeee

 

Hur många förstår denna texten förutom vi stackars satar som känner dig? :lol:

 

alla!!!

 

uppdatering :

ss sverigerankingen:1a av 20 (bara 51 med från början) 500 krons

PC 15k garran:13 av 74 (102 from beginning)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

´men vafan man tycker ju att d är sjukt ibland, 99 på 873 kan givetvis inte stå mot AK all in på flop, sedan hittar man 77 på halvtilt och givetvis hittas KK i position på mig, och hur kan man tro att A8 kan ens splitta mot A5, nej nej, både en och 2 5or faller givetvis, ootm i båda två och gardinen neddragen

 

summa summarum - allt + 100d extra, gott!

 

ruttet

ruttet

ruttet

ruttet

ruttet

ruttet

ruttet

ruttet

och surt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1a handen i 150$ kval till sundays PCa, late registration men vafan jag kände mig stark för tillfället...

 

PokerStars Game #7373175909: Tournament #37142020, $138+$12 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2006/12/09 - 19:33:41 (ET)

Table '37142020 2' 9-max Seat #7 is the button

Seat 1: snake226 (1500 in chips)

Seat 2: skier_5 (1480 in chips)

Seat 3: PokerNite60 (1450 in chips)

Seat 4: jonathan123 (1470 in chips) is sitting out

Seat 5: neverwin xx (1630 in chips)

Seat 6: Saelen (1500 in chips)

Seat 7: MrteddyKGB (1500 in chips)

Seat 8: gearhead (1470 in chips)

Seat 9: DUBBZZ (1500 in chips)

gearhead: posts small blind 10

DUBBZZ: posts big blind 20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Saelen [Ac Kh]

jonathan123 has returned

snake226: folds

skier_5: raises 40 to 60

PokerNite60: folds

jonathan123: raises 165 to 225

neverwin xx: folds

Saelen: calls 225

MrteddyKGB: folds

gearhead: folds

DUBBZZ: folds

skier_5: folds

*** FLOP *** [Ad 3c 6d]

jonathan123: bets 1245 and is all-in given autosyn

Saelen: calls 1245

*** TURN *** [Ad 3c 6d] [3d] direkt där ja

*** RIVER *** [Ad 3c 6d 3d] [Jd] jaha en till för att verkligen rub it in

*** SHOW DOWN ***

jonathan123: shows [8d Kd] (a flush, Ace high) ajjamen, wp gh

Saelen: shows [Ac Kh] (two pair, Aces and Threes)

 

ibland blir man mållös asså, hade en annan hand på ftp som är riktigt intressant men kan inte få fram hh så världen går miste om detta

 

men i den turren går d bra, (100d kval till 500d aussie mill), 22a med 190 kvasr, 64 vinner plats... men som d gått idag så lär jag loosa även den

 

måste dock nämna att sng grinden slog väl t och betade bort d där minuset en liten bit iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...