Gå till innehåll

Expekt riggad?


brahand

Recommended Posts

Igår satt min kompis med 34 i klöver på ett low stake No Limit Holdem cashgame bord. På floppen kommer K94 alla i klöver!! Samma kort som han har på handen kommer på floppen! Tyvärr tog han ingen printscreen, men när han ska kolla sin hand history är den "Tempoprary disabled"...

 

Han skickar ett par mail och kräver en förklaring varpå de, efter ett par mail, påstår att hans första hans spelades 14.44 (då hade han spelat i ca. en timme) Det första mailet han skickade iväg skickades kl. 14.50 och då hade vi diskuterat detta i ca 20 minuter..

 

Jag kan (tyvärr) inte påstå att expekt är en riggad sajt, men jag är personligen övertygad!

 

Är det någon annan som haft någon liknande upplevelse?

 

Är det någon som kan lagarna? Sparas inte varje hand ID? Kan de ändra de koderna?

 

Tacksam för svar/invändingar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

be dem skicka hela hand historyn från sessionen via mail eller dra ner den via PT. (om han har "save hand history to file" iklickat i settings dvs).

 

Det rör sig troligen inte om rigg utan snarare om lagg eller mjukvarufel... (det senare skulle iofs kunna argumenteras vara rigg, men ändå inte)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...