emilio_barzini Postad 1 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2005 så åkte man med 99 mot AJ J på floppen såklart.... Aja ITM iaf, men surt att man inte kan vinna coinflips.... Citera
quizz_kid Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 tråkigt ändå... jag låg ruskigt bra till tills mina damer mötte KK, bigstack vs bigstack... sen fick jag lägga en 99 när vi var 40 kvar... kanske skulle kört in stacken redan då... Citera
quizz_kid Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 Snygg timing quizz_kid! jo, lite lagom sådär Citera
emilio_barzini Postad 1 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2005 lite roligt ändå att han som slog ut mig med AJ höjde 3BB (12k av sina 24k) UTG! Med AJo....är det bra poker? Det var det jag hoppades han skulle ha oxå, AK eller AQ typ....men coinflipsen är inte med mig nu för tiden... Citera
quizz_kid Postad 1 Februari , 2005 Rapport Postad 1 Februari , 2005 lite roligt ändå att han som slog ut mig med AJ höjde 3BB (12k av sina 24k) UTG! Med AJo....är det bra poker? jag hade aldrig slängt in halva stacken med AJo, speciellt inte i UTG... om det är dålig poker eller inte, det vet jag inte... generellt är det väl tomtigt dåligt, men under omständigheter kanske... hade aldrig gjort det själv... Citera
emilio_barzini Postad 2 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2005 lite roligt ändå att han som slog ut mig med AJ höjde 3BB (12k av sina 24k) UTG! Med AJo....är det bra poker? jag hade aldrig slängt in halva stacken med AJo, speciellt inte i UTG... om det är dålig poker eller inte, det vet jag inte... generellt är det väl tomtigt dåligt, men under omständigheter kanske... hade aldrig gjort det själv... Ja jag tycker det är märkligt oxå....dock med dom blindsen som är så sent i turneringen så måste man spela rätt hårt annars blir man helt enkelt bortblindad. Men AJo utg...finns väl bättre lägen? Jag tyckte bara det va dålig poker eftersom han vann Trots att det var typ den handen jag satte honom på och hoppades han hade Citera
Recommended Posts