Gå till innehåll

NLT - Trn, 1/2, €20k Guarantee hos 24hPoker!

Recommended Posts

Postad
lite roligt ändå att han som slog ut mig med AJ höjde 3BB (12k av sina 24k) UTG! Med AJo....är det bra poker? :)

jag hade aldrig slängt in halva stacken med AJo, speciellt inte i UTG... om det är dålig poker eller inte, det vet jag inte... generellt är det väl tomtigt dåligt, men under omständigheter kanske... hade aldrig gjort det själv...

Postad
lite roligt ändå att han som slog ut mig med AJ höjde 3BB (12k av sina 24k) UTG! Med AJo....är det bra poker? :)

jag hade aldrig slängt in halva stacken med AJo, speciellt inte i UTG... om det är dålig poker eller inte, det vet jag inte... generellt är det väl tomtigt dåligt, men under omständigheter kanske... hade aldrig gjort det själv...

Ja jag tycker det är märkligt oxå....dock med dom blindsen som är så sent i turneringen så måste man spela rätt hårt annars blir man helt enkelt bortblindad. Men AJo utg...finns väl bättre lägen? :)

Jag tyckte bara det va dålig poker eftersom han vann ;) Trots att det var typ den handen jag satte honom på och hoppades han hade :)