Gå till innehåll

Avstängd från svenska spel


Kralli

Recommended Posts

lobbin - nja nu var det ju inte så jag menade heller. Jag menade att man i detta fall kanske ska stå på sig och säga att man inte har dumpat utan mena på att det var schysst spel eftersom det faktiskt var en rätt normal HU uppgörelse.

 

Jo men det var det ju inte :)

 

Någon ni gjort som ni inte har gjort tidigare att triggat hos Svenska Spel, säg som det är istället så är det större chans att det löser sig till det positiva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SvS - HOWTO: Cash out:

 

1. Start with the letter that you have recieved or order from http://www.svenskaspel.se

 

2. Write the information that are required, such as Name, Bankaccount no. and so on. (takes about 1-2 minutes. 3 minutes for an dyslectian.)

 

3. Print it out (about 10 seconds).

 

4. Go to the mail office or nearest store that sells stamps.

 

5. Buy a stamp and a envelope. (requires about 6-7 SEK).

 

6. Write the adress at the envelope (it is on the form that I talked about in step 1.)

 

7. Put the stamp on the envelope (this requires some time to do for not so smart people but DON'T cheat at this moment. Let it take the time it does! No stress!)

 

8. Put the letter in the mailbox.

 

9. Wait 1-2 days and it is done!

 

 

 

And remember, I believe everyone can do this, I really do!

 

Sincerely, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var faktiskt inte alls jobbigt att skicka in pappret till SvS.

Om ni tycker att det tar lång tid så kan ni även använda fax så får dom informationen samma dag...

 

Chipdump är olagligt och jag skulle aldrig göra något sådant när det är så lätt att ta ut pengar själv. Okej om det krånglade med sajten och man inte kunde få ut pga något, men om så vore fallet är det väl minst uppenbart ifall man kör en eller två st sit&go's HU. Det går ju inte att upptäcka knappt om man spelar i 20 min typ. Men det är ändå mer jobb än att skicka in pappret :).

 

Jag kan förstå hur ni tänker. Ni chipdumpa bara för o slippa skicka in papper. Inget olagligt...MEN , det är en tolkningsfråga och det finns dom som använder chipdump till dåliga saker och därför måste reglerna följas vad som än är syftet med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men alltså vissa här verkar ju vara jävligt tröga, jag har skickat in mina papper för länge sedan och tycker inte alls det var jobbigt.Hade tillgång till skrivare på jobbet då och det gjorde saken lite lättare iofs. Men polarn har ingen skrivare och ingen han känner heller. Vill ni gnälla på honom att han är lat och slö kan ni väl maila eller smsa han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men alltså vissa här verkar ju vara jävligt tröga, jag har skickat in mina papper för länge sedan och tycker inte alls det var jobbigt.Hade tillgång till skrivare på jobbet då och det gjorde saken lite lättare iofs. Men polarn har ingen skrivare och ingen han känner heller. Vill ni gnälla på honom att han är lat och slö kan ni väl maila eller smsa han.

 

Tycker iofs att du verkar trög som inte fattar att Chip Dumpning inte är tillåtet.

 

Bra att de stängde av kontot för dig.

 

Det är ju av säkerhetsskäl. Kanske inte just denna gång.

 

Sedan om SvS stänger av lite för lätt eller inte vet jag inte.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men alltså vissa här verkar ju vara jävligt tröga, jag har skickat in mina papper för länge sedan och tycker inte alls det var jobbigt.Hade tillgång till skrivare på jobbet då och det gjorde saken lite lättare iofs. Men polarn har ingen skrivare och ingen han känner heller. Vill ni gnälla på honom att han är lat och slö kan ni väl maila eller smsa han.

 

Jag rekommenderar denna bok:

ADLIBRIS

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju jävligt skum denna historia. Det där med latheten tror jag inte på.

Själc anmälde jag ett par lirare för några dagar sen som satt och trashade en annan (inte jag) spelare vid borde, monsterrraisade och den ena av dem vek hela tiden och sakta men säkert skrämde de till sig stålar från sitt "offer".

 

Klar collusion tyckte jag och anmälde killarna som var så pantade att de i chatten tydligt visade att de samarbetade. De är garanterat avstänga nu och deras ´"pokermarker" vilar tryggt på SS konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAisking - Och vad fasen hade det där med min tråd att göra?? Skriv en dagbok om du vill berätta vad som händer i ditt liv.

 

 

 

 

ulaf - som sagt jag hade inga problem med att fylla i papperet, och själva infyllnadsprocessen är knappast mycket jobbigt för polarn heller, det handlade nog snarare om saknaden av en skrivare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAisking - Och vad fasen hade det där med min tråd att göra?? Skriv en dagbok om du vill berätta vad som händer i ditt liv

 

Det där har skitmycket med din tråd att göra, fusk och i det inkluderas chipdumping, bestraffas med rätta. Lägg inte upp en tråd om du inte pallar å höra svaren. Du och din polare har uppenbart fuskat och förtjänar alla problem ni har med Svenska Spel, hoppas ni inte får tillbaka ett öre. Eran förklaring är inte trovärdig, jag tror du hittar på en historia efter att på ett klantigt sätt ha misslyckats med en chipdump.

 

Jag har redan en dagbok, men vill inte att du läser den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju jävligt skum denna historia. Det där med latheten tror jag inte på.

Själc anmälde jag ett par lirare för några dagar sen som satt och trashade en annan (inte jag) spelare vid borde, monsterrraisade och den ena av dem vek hela tiden och sakta men säkert skrämde de till sig stålar från sitt "offer".

 

Klar collusion tyckte jag och anmälde killarna som var så pantade att de i chatten tydligt visade att de samarbetade. De är garanterat avstänga nu och deras ´"pokermarker" vilar tryggt på SS konto.

 

Bra! Har märkt att det förekommer frekvent på Svs. Håller själv på att samla bevis mot några lirare som beter sig mkt skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ulaf - som sagt jag hade inga problem med att fylla i papperet, och själva infyllnadsprocessen är knappast mycket jobbigt för polarn heller, det handlade nog snarare om saknaden av en skrivare.

 

Nej, nej. Jag syftade på att det var roligt att han (medvetet?) skrev tokfel på "an dyslectian".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju jävligt skum denna historia. Det där med latheten tror jag inte på.

Själc anmälde jag ett par lirare för några dagar sen som satt och trashade en annan (inte jag) spelare vid borde, monsterrraisade och den ena av dem vek hela tiden och sakta men säkert skrämde de till sig stålar från sitt "offer".

 

Klar collusion tyckte jag och anmälde killarna som var så pantade att de i chatten tydligt visade att de samarbetade. De är garanterat avstänga nu och deras ´"pokermarker" vilar tryggt på SS konto.

 

Bra! Har märkt att det förekommer frekvent på Svs. Håller själv på att samla bevis mot några lirare som beter sig mkt skumt.

 

Rätt säker på att det förekommer en hel del colludande inne på ss.

Jag har hört att man ska kunna se städerna folk är ifrån så småningom, men fram till dess är det typ "fritt fram" för fuskarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fuskare och fuskare. ja jag har fattat att man inte får göra så här enligt deras regler, men det är ju då för att förhindra någon sorts pengatvätt vilket inte är fallet här. fråga är ju varför vissa sidor skall hålla på och tjafsa så mycket om sådant här (notera, det är bra för att förhindra brott) men många sidor har ju iaf börjat med tillåta att man kan flytta över pengar mellan konton så att de med goda avsikter inte skall behöva riskera att bryta regler genom chippdumpning. Tain är ett exempel. Man behäver bara skicka ett mail så flyttar de över önskad summa till önskat konto. Borde vara självklart att man skulle kunna göra hos alla tycker jag. Varför skulle man inte få flytta pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför skulle man inte få flytta pengar om man inte har onda avsikter?

 

Det finns flera skäl till att detta inte är tillåtet på olika siter. När jag var i kontakt med supporten på pacific poker så sa de till mig att de inte kunde tillåta överföringar mellan kunder pga av att deras skyldigheter gentemot affiliates.

 

Det är ju inte helt lyckat för en affiliate om pengar på ett konto som de får % av raken på överförs till ett konto där en konkurrerande affiliate får in pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DNcrew - Nä det är ju sant i just det fallet, hade jag inte tänkt på. Men ta tex Tain då, de har ju både ett utvecklat affiliate system plus att man kan flytta pengar... borde ju vara livat kring det nu då? eller hur motiverar de det då? (helt annan diskussion nu kanske men...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...