Schermanator Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Älskade vän nu har du tagit cashgame paus typ hur många ggr som helst.. Är det inte bättre att du satsar fullt ut på bara sng o mtt som du oftast plussar rätt ut på... Miss u helt otroligt mycket *hjärta* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 SnG-grind på Party istället då eller? Yes, även Fulltilt och Stars, kanske nåt på Prima med. Blir ju även turrar såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Älskade vän nu har du tagit cashgame paus typ hur många ggr som helst.. Är det inte bättre att du satsar fullt ut på bara sng o mtt som du oftast plussar rätt ut på... Miss u helt otroligt mycket *hjärta* Haha joo, ett par gånger har det blivit nu. Jag vill verkligen komma tillbaka till där jag var förut med cashgamet. Vill inte bestämma nånting månader framåt. Jag vet att jag kan om jag skärper till mig bara.. Köp en enkel biljett hit snart så åker vi till Monte Carlo ihop härifrån 27:e mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 heh, vänta bara tills du slutar va running good på SnGs, då kommer du hata det mer än cg's Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 -$2150 BR Party: $7200 Prima: $3300 Pokerstars: $3300 Fulltilt: $10950 =$24750 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Du kanske har skrivit någonstans, men hur många är ni som bor där och hur mkt betalar ni per man, samt hur många 'villas' har ni tillsammans? Fick ni reducerat pris för att ni stannar sålänge? Och hur många 'köp' har det blivit tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Du kanske har skrivit någonstans, men hur många är ni som bor där och hur mkt betalar ni per man, samt hur många 'villas' har ni tillsammans? Fick ni reducerat pris för att ni stannar sålänge? Och hur många 'köp' har det blivit tillsammans? Vi är 7 st som bor i villan, betalar $1500 i veckan (ej per parson ) Vi bor i en villa i taget. 3 st under 3 månader. Japp, det är reducerat från $2800 till $1500 för att vi stannar längre. Vad menar du med hur många köp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Nu blir det cashgame på prima för att jag har fått dispans av hushållet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Jag intygar härmed att jag godkänner att dawwe och p_kungen tar en snus ikväll! /Rille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Ganska lätt att sätta upp gränser om man vet att man får bryta dem. Hur är det med självkontrollen dawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 hur gick/går cashgamet davve? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 hur gick/går cashgamet davve? Han är på födelsedagsfest i patong beach för tillfället, kan jag ta ett meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Ganska lätt att sätta upp gränser om man vet att man får bryta dem. Hur är det med självkontrollen dawwe? Men det vet jag ju inte om när jag sätter upp dem. Lite si och så med den kanske men det funkar ju Ganska bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 hur gick/går cashgamet davve? Gårdagens resultat blev +$800 efter 1200 händer på NL400 BR Party: $7200 Prima: $4100 Pokerstars: $3300 Fulltilt: $10950 =$25150 Hur nöjd som helst. Första plussdagen på cashgame på hur länge som helst känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Han är på födelsedagsfest i patong beach för tillfället, kan jag ta ett meddelande? GG igår. Ta och kom hit på grind snart innan ni åker då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 GG igår. Ta och kom hit på grind snart innan ni åker då. Ska se om jag kan klämma in er i schemat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Hoppas så Cash! Ikväll ska jag klonka satteliter bl.a. Tänkte kvala till Ept Dortmund och Warsawa i mars p åStars $475 vardera sen en till Poker spring fewstival i Österrike på stars. Dom börjar om en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paul_saklart Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Hoppas så Cash! Ikväll ska jag klonka satteliter bl.a. Tänkte kvala till Ept Dortmund och Warsawa i mars p åStars $475 vardera sen en till Poker spring fewstival i Österrike på stars. Dom börjar om en stund. Är det inte lite riskabelt att spela sateliter för så stor del av sin bankrulle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 okej, bra jobbat davve.. lycka till med liret ikväll! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Tackar Cashgamet har gått lika bra idag än så länge och är inte slut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Är det inte lite riskabelt att spela sateliter för så stor del av sin bankrulle? Jo det kanske det är men Ept ser jag som ett nöje mycket. Har riktigt bra chans nu att kvala in till Dortmund. Ligger på 12e plats med 27 spelare kvar. 9 st går vidare av 181 startande. Platsen är värd ca $8000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Jo det kanske det är men Ept ser jag som ett nöje mycket. Har riktigt bra chans nu att kvala in till Dortmund. Ligger på 12e plats med 27 spelare kvar. 9 st går vidare av 181 startande. Platsen är värd ca $8000. Sitter o kikar nu dawwe du kommer ju ihåg att de gick bra sist jag raila dig då du klonka monte carlo GL!!!! Promblem med linan nu dawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Sitter o kikar nu dawwe du kommer ju ihåg att de gick bra sist jag raila dig då du klonka monte carlo GL!!!! Promblem med linan nu dawwe? Det glömmer jag inte Nej, jag var bara iväg och hämtade några mackor, inte det smartaste kanske men men 11:a av 21 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Gryyyymt De kan ju inte gå fel de här *jämnare än vad jag trodde dock* men de fixar ru Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blomm123 Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 vad nickar du? så man kan raila... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts