mrdawwe Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2007 Dagsresultat: +$2300 BR Party: $7600 Prima: $9300 Pokerstars: $3400 Fulltilt: $6050 =$26350 Helt slut efter äckligt många Sngs. Nu blir det sömn. Imorgon går jag upp senast 12.00 och tar en promenad, förhoppningsvis till stan och käkar igen. När jag kommer hem tar jag tag i packningen. Kan bli så att jag drar och tränar. Grind på kvällen antingen i Finspång eller hemma. Gonatt Citera
mrdawwe Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2007 Vaknade strax efter 12 och gick till stan efter ett tag ock käkade. MYCKET piggare nu om dagarna. Vet inte vad det främst beror på. Promenaderna, den bättre dygnsrytmen, tobaksfri, eller för att pokern går bra helt enkelt. Hann även med ett par sprutor inför Thailand. Blev ett spontanbesök då jag totalt glömt bort det innan. Nu ska jag se en film med en kompis sen drar jag och tränar 20.00. Efter det är det grindstuga i Finspång. Blir nog uteslutande Sngs för mig. Citera
mrdawwe Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Amen de e ju undebart! Ännu en plusdag.. +$1450 BR Party: $8800 Prima: $9300 Pokerstars: $4000 Fulltilt: $5700 =$27800 Nära $300Sngs nu. Har skött mina vanor bra hittils, tränade även idag. Har precis grindat färdigt hos Schermanator och ska köra hem på den äckligt hala vägen så jag hinner vakna upp normalt imorn med. Satsar på att börja dagen med en promenad även imorn. Går upp senast kl. 12.00. Citera
DaPine87 Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Dem här nyttiga vanorna måste vi få bort i Thailand sen Citera
mrdawwe Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Hahahaha nej nej nej nej! ORDENTLIGT sugen på första festdagen där nere iofs. så jag får snusa. Citera
mrdawwe Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Japp, honom du slog ut med KQ, (även han som satt bredvid dig på svitens cashgame senast Ska hälsa att du ska Pm:a honom. Citera
garpen Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Japp, honom du slog ut med KQ, (även han som satt bredvid dig på svitens cashgame senast Ska hälsa att du ska Pm:a honom. Blev lite pinsamt att visa upp KQo där, inget standardspel direkt... Men svårt o se hur han ska ha bra där, ev. kan han ha AK dock... Men kände för o chansa lite. Citera
oggeking Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Amen de e ju undebart! Ännu en plusdag..+$1450 BR Party: $8800 Prima: $9300 Pokerstars: $4000 Fulltilt: $5700 =$27800 Nära $300Sngs nu. Har skött mina vanor bra hittils, tränade även idag. Har precis grindat färdigt hos Schermanator och ska köra hem på den äckligt hala vägen så jag hinner vakna upp normalt imorn med. Satsar på att börja dagen med en promenad även imorn. Går upp senast kl. 12.00. Bra jobbat m8! Sveriges hetaste klonkare ATM. Men fy faan för att sitta i samma bil som du kör i det här väglaget efter en nattgrind!! SHIT! Lycka till;) Citera
DaPine87 Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Dawwe, checka inlägget jag fick i min dagbok angående neteller, kanske går o ordna ändå Citera
mrdawwe Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Blev lite pinsamt att visa upp KQo där, inget standardspel direkt... Men svårt o se hur han ska ha bra där, ev. kan han ha AK dock... Men kände för o chansa lite. Hehe.. Jo det ligger ju en del i potten . Hur går det för dig annars? Citera
mrdawwe Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Bra jobbat m8! Sveriges hetaste klonkare ATM. Men fy faan för att sitta i samma bil som du kör i det här väglaget efter en nattgrind!! SHIT! Lycka till;) Tackar! Det var lugnt, jag körde hem själv. Snackade i telefon hela vägen också så det var ingen som hann oroa sig. Går och sover nu. Ring skapligt imorn om vi skulle ta en sväng på stan. Jag sover till typ 13.00. Citera
Linus_SWE Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Dawwe. Vart ifrån hyr ni huset i Thailand? Någon sida du rekommenderar? Citera
Thorn- Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Ok, nu måste jag bara kommentera här nu när jag ser att du reggat dig till en Round4 Jag lirar ju det hela dagarna och när jag inte har några games brukar jag kolla in dagböckerna här på PF, främst din då Vill tacka för en jätteintressant dagbok som man mår riktigt bra av att läsa för det mesta Får väl lov att försöka slänga in en kommentar nu då och då nu när man förlorat "kommentaroskulden" Aja, ska oxå köra så vi ses väl vid bordet, lycka till! Citera
-PK- Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Dawwe. Vart ifrån hyr ni huset i Thailand? Någon sida du rekommenderar? Vi bokade villorna via http://www.perfectplaces.com. Vi kommer att bo i tre olika villor under de 3 månaderna vi är där och de ligger tätt intill varandra. Villorna ser ganska liknande ut och om du kikar på http://www.jahvilla.com så kommer du se ungefär hur villorna ser ut. Just Jahvilla kommer vi bo i från 1 mars tills vi åker hem den 10 april. Citera
Linus_SWE Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Vi bokade villorna via http://www.perfectplaces.com. Vi kommer att bo i tre olika villor under de 3 månaderna vi är där och de ligger tätt intill varandra. Villorna ser ganska liknande ut och om du kikar på http://www.jahvilla.com så kommer du se ungefär hur villorna ser ut. Just Jahvilla kommer vi bo i från 1 mars tills vi åker hem den 10 april. Tack så mycket! Citera
mrdawwe Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Ok, nu måste jag bara kommentera här nu när jag ser att du reggat dig till en Round4 Jag lirar ju det hela dagarna och när jag inte har några games brukar jag kolla in dagböckerna här på PF, främst din då Vill tacka för en jätteintressant dagbok som man mår riktigt bra av att läsa för det mesta Får väl lov att försöka slänga in en kommentar nu då och då nu när man förlorat "kommentaroskulden" Aja, ska oxå köra så vi ses väl vid bordet, lycka till! Tjena Thorn! Tack för det.. Gick ju vidare till 5:an med ingen framgång där, var klantig. Känner igen ditt nick väl från bl.a. turneringar på Prima. Du spelar bra och brukar komma långt har jag sett. Du säger att du grindar rounds konstant, är det bättre värde där jämfört med Sngs tycker du eller varför gör du det? Lycka till! Citera
Thorn- Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Tjena Thorn! Tack för det.. Gick ju vidare till 5:an med ingen framgång där, var klantig. Känner igen ditt nick väl från bl.a. turneringar på Prima. Du spelar bra och brukar komma långt har jag sett. Du säger att du grindar rounds konstant, är det bättre värde där jämfört med Sngs tycker du eller varför gör du det? Lycka till! Hehe, tack för berömmet och lyckönskningarna Jo, jag grindar ju rounders rätt mycket för att jag först tänkte att det kunde vara kul att testa och sedan märkte hur lätt det var och hur dåliga de flesta är! Sedan är det tyvärr så att jag bara har runt $7k i riktig BR så jag kan ju inte grinda så superhöga SNG's. Jag använder faktiskt inget program ännu så jag har ingen aning om det är mer värde i rounders men jag får verkligen känslan av det! Du som har BR för relativt höga SNG's tycker jag ska stanna på dessa eftersom att Rounders kan vara rätt trist då det inte går ut på att vinna direkt utan bara att klara sig. En liten fråga tillbaka oxå... Är det main eventet av EPT som du har lyckats kvala till eller? Hur grymt som helst iaf, åk dit och sopa banan med dom! Citera
mrdawwe Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Hehe, tack för berömmet och lyckönskningarna Jo, jag grindar ju rounders rätt mycket för att jag först tänkte att det kunde vara kul att testa och sedan märkte hur lätt det var och hur dåliga de flesta är! Sedan är det tyvärr så att jag bara har runt $7k i riktig BR så jag kan ju inte grinda så superhöga SNG's. Jag använder faktiskt inget program ännu så jag har ingen aning om det är mer värde i rounders men jag får verkligen känslan av det! Du som har BR för relativt höga SNG's tycker jag ska stanna på dessa eftersom att Rounders kan vara rätt trist då det inte går ut på att vinna direkt utan bara att klara sig. En liten fråga tillbaka oxå... Är det main eventet av EPT som du har lyckats kvala till eller? Hur grymt som helst iaf, åk dit och sopa banan med dom! Rounders är en skön spelform tycker jag. Har försökt tidigare att bygga tokensrulle men har aldrig lyckats disciplinera mig tillräckligt utan skottat på för höga rounds. Synd att det inte finns så mkt action på de högre, skulle vara riktigt kul.. Japp, det är main om det heter så. Finns det alltså småevents dagarna innan och efter? Citera
mrdawwe Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Fisken har tagit sig för mkt vatten över huvudet igen. Dagens resultat inte för stabilt: -$5100 BR Party: $6450 Prima: $7550 Pokerstars: $2950 Fulltilt: $5750 =$22700 Jag har alltså tiltat bort 3 fina dagars grind på en dag. Lite onödigt. Vaknar kl 13.00 imorn och tar en promenad precis som idag. Gonatt! Citera
fhaugen Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Japp, det är main om det heter så. Finns det alltså småevents dagarna innan och efter? Japp det finns det alltid! Citera
Verner18 Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Japp det finns det alltid! sen finns ju alltid kinapokern Citera
mrdawwe Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Nice med s¨måevents, jag kommer att va bänkad! Vad är kinapoker? Liknar kinaschack eller? Citera
Joey Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Kinapoker är ett turspel, men det är rätt roligt om man inte har nåt annat för sig. Om du söker på forumet kommer du hitta regler o annat. Citera
mrdawwe Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Kinapoker är ett turspel, men det är rätt roligt om man inte har nåt annat för sig. Om du söker på forumet kommer du hitta regler o annat. Ok, jag kanske letar upp det nån gång ifall jag får tråkigt. Inget större fan av turspel bara. Citera
Recommended Posts