ManOuchi Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Dawwe vilken/vilka sidor tycker du att det är bäst action på respektive nivåerna man spelar på skulle vara roligt att se vad du tycker:-) Citera
Bootliner Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 nån som lånar ditt konto på party nu eller, eller förlorat mkt på sistone? ser dig sitta på 3 NL100-bord... Citera
Ludas Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Har just nu faktiskt inget vettigare för mig än att lyssna på några nyköpta cd-skivor och raila dawwe på prima på ett 20/40 och ett 25/50 bord. Läskigt när du synade ner hans all in med A4 och han också hade A4? Brädan var typ A-J-3-3-6 eller nåt tror jag. Citera
Rimini77 Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Jo det blir det hehe, men jag kan kan spela tight Klart du kan Citera
mrdawwe Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Dawwe vilken/vilka sidor tycker du att det är bäst action på respektive nivåerna man spelar på skulle vara roligt att se vad du tycker:-) Party Poker om man ska hålla sig inom EU är den med klart bäst action, vad jag vet. Gäller väl de flesta nivåer upp till NL5k. Citera
mrdawwe Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Har just nu faktiskt inget vettigare för mig än att lyssna på några nyköpta cd-skivor och raila dawwe på prima på ett 20/40 och ett 25/50 bord. Läskigt när du synade ner hans all in med A4 och han också hade A4? Brädan var typ A-J-3-3-6 eller nåt tror jag. Jo, den var svårsynad, både på flopp turn och river hehe Citera
Haslo Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 yesss, satt och tänkte om jag skulle fråga om du skulle lira nåt så kommer du och skriver det sjv. TAJMING! ska du lira event 20?? Citera
mrdawwe Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Gick illa igår.. avslutade med att torska en 20kpott igår... Nya tag nu! $2,5keventet (event 21 Ftops) började för en timma sen bl.a. I övrigt: PT 3 har kommit ut Citera
KristenKnarkare Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Spelar du på Skujas starskonto? Citera
-_- Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Spelar du på Skujas starskonto? varför skulle de inte vara jag själv som spelar på mitt konto? Citera
mrdawwe Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 2a av 6 nu med ett pris.. 59 startande. Winners choice på Fulltilt Citera
mrdawwe Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Var visst 7 och jag kom 7a Citera
Sprattelgubbe Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Lite annan dygnsrytm, jag har precis blivit väckt av mina barn. Dawwe är på gång att gå och lägga sig:roll: Citera
KristenKnarkare Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 varför skulle de inte vara jag själv som spelar på mitt konto? Det skulle det ju kunna va, men va det det? Citera
Hnk Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Mrdawwe funderar du på att spela FTP 25k event och sälja andelar? Isf vill jag köpa en andel... Citera
mrdawwe Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Det skulle det ju kunna va, men va det det? Det var inte jag iaf. Varför trodde du det? Citera
mrdawwe Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Mrdawwe funderar du på att spela FTP 25k event och sälja andelar? Isf vill jag köpa en andel... Har fundereringar på det, vore ju grymt kul! Men då måste jag ju kvala in.. kontaktar dig isf. Citera
-_- Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Det skulle det ju kunna va, men va det det? de är klart att de var jag som sprela.. var kommer ens tankarna från att de skulle vara dawwe? Citera
KristenKnarkare Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 de är klart att de var jag som sprela.. var kommer ens tankarna från att de skulle vara dawwe? Det var inte jag iaf. Varför trodde du det? Haha, vi satt på samma bord ett tag, och ett par maniacspel fick mig att tro att det var dawwe Sen var det något i min hjärna som drog ihop en massa slutsatser, och till slut sa jag för mig själv; "Det är dawwe" haha! Kom på nu att det lät som om jag ville utmåla nån som fuskare vilket givetvis inte vart min mening, fyi! Citera
-_- Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Haha, vi satt på samma bord ett tag, och ett par maniacspel fick mig att tro att det var dawwe Sen var det något i min hjärna som drog ihop en massa slutsatser, och till slut sa jag för mig själv; "Det är dawwe" haha! Kom på nu att det lät som om jag ville utmåla nån som fuskare vilket givetvis inte vart min mening, fyi! jag maniac? de måste varit dawwe.. Citera
trixxan Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 inga turneringar som spelats idag dawwe? Citera
mpee Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Det är en fröjd att följa dig på fullringsborden davve. Får man fråga hur du ligger till denna session? Citera
mrdawwe Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2008 Haha klart det var jag! Många turrar spelade idag, kom ITM I primas $175k a $600 och det endast. Cashgamet gick mkt fint men blev tvungen att lägga ner nu efter mkt galet spel mot slutet. Citera
mpee Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Haha klart det var jag! Många turrar spelade idag, kom ITM I primas $175k a $600 och det endast. Cashgamet gick mkt fint men blev tvungen att lägga ner nu efter mkt galet spel mot slutet. Var nog en bra idee att droppa av sessionen där. Det såg otroligt slaskigt ut där på slutet. Dock väldigt kul med lite total motsats till mina otroligt trötta fullrings-sessioner. Strax efter mina två högsta önskningar i livt, att få vackra barn samt att översetta någon är att se dig i en film ala cardrunners, där du motiverar alla dina beslut och delar med dig av dina tankar in i minsta detalj. jaja, dags att försöka hitta sömnen. GL på alla plan. Citera
Recommended Posts