mrdawwe Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Gjorde ännu ett försök på NL2k igår och lyckades tappa vad jag skulle göra för att återigen grinda NL1000 månadne ut. Nu kommer jag göra det.. sämsta natten på länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludwig Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Gjorde ännu ett försök på NL2k igår och lyckades tappa vad jag skulle göra för att återigen grinda NL1000 månadne ut. Nu kommer jag göra det.. sämsta natten på länge... Det kan inte vara det vi pratade om tidigare, att du sätter för stor press på dig själv när du kliver upp och har lovat dig själv en viss gräns? "Torskar jag 10 inköp, går jag ner"? Visst, du måste ha gränser; men det kanske är för snabbt at gå upp på nl2k då det är ditt stora mål och du rushar fint på nl1000. Spela 1k resten av månaden och spä på rullen fint, ta några dagars break och kanske kolla på någon CR video från nl2000 och sen krossar du nivån! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 "Torskar jag 10 inköp, går jag ner"? Med tanke på att Dawwe (liksom många andra) har grova problem med självkontrollen när det går sämre så tycker jag han gör helt rätt att hålla på dessa regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2008 Bra med i Fulltils sunday brawl och ongames $100k, jättefå kvar Även bra med i S million.. hinner inte skriva mer, för många bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludwig Postad 11 Maj , 2008 Rapport Share Postad 11 Maj , 2008 Med tanke på att Dawwe (liksom många andra) har grova problem med självkontrollen när det går sämre så tycker jag han gör helt rätt att hålla på dessa regler. Jo, absolut. Det är inte själva principen jag ifrågasätter. Jag har snackat en hel del med Dawwe privat och vi har diskuterat mycket kring hans br-management osv. Det jag menar är att det är onödigt att gå upp på nl2000 nu när det går fint på nl1000 och istället bör han (imo) bygga på rullen så han snarare är överrullad för nl2000 och har råd att spela bort några inköp medan han vänjer sig vid nivån igen. Lycka till Dawwe i turneringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 ute ongame och 16 av 20 i FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Mrdawwe på prima?Om ja. vann du inatt? beachjohan, hur går det för dig nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 11 av 13 Ute ur S million Nästan average i FTOPS event 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 2 av 9 på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 2 av 9 på finalbordet vad nickar du... så man kan raila lite innan sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Sonelin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 1 av 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 lol den där kudos verkar var en riktig tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Över $20000 garanterat, go dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Snyggt dawwe nu tar du den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 HU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 GG grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bolme Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 gratz till 38k$ mycket fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Inte illa alls, grattis till andraplatsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 1 av 7 Grattis till 37k! Inte så stor skillnad mellan 1 och 2 plats, stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sureshoT__ Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Grattis Dawwe, du upphör aldrig att imponera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 TackTackTackTack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Grattus! Vad var det för turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Snygg uppdubbling där i Event 9! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts