bjoelle Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 LOL misstänker att du menar att det såg fint ut efteråt på marken/i toan Bjoelle Mysigt värre.. QUOTE] nej för fan det gick ner, smaka precis som det skulle, fast rinnande... testa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 mm juste gud, hur skönt är det där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Tack för tipset att mosa mat. Lyckades beställa pasta med köttbullar med tillbehör krossat i en mixer från roomservicen Det godaste jag ätit sen jag opererades! Dags för grind om en stund, prima och party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 annars kanske babymat kan vara en höjdare (= GL i båda Bahamas och i AUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 ala dödarns videodagbok? lol vad gör dawwe nu p prima? tiltar m småinköp p highstakes? eller finns det någon method behind the madness dawwe? såg krigas J5 mot din AQ.. fisk ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Ty! Slutade sessionen nu. +$12500 För en timme sen låg jag +$30k Allt stämde och jag spelade bättre än på länge. Började tyvärr slaska och tilta och spela dåligt helt enkelt mot slutet och lade ner efter torsk i en $20k-pottt Men får va nöjd såklart. Sjukt gött att plussa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignat Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Synd att din Jack inte träffade ett ruter, skulle sett snyggt ut . Jag ville se någon grovtilta vid det bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Synd att din Jack inte träffade ett ruter, skulle sett snyggt ut . Jag ville se någon grovtilta vid det bordet. Hehe hade vart gött. Missklickminiraisade pre. Synade hans re-raise på tilt, och då trodde jag tom att det var suited, båda i ruter då. -P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 För att spinna vidare på mat-idéerna så ska koffein ha en mättande effekt ifall du inte får i dig mat men vill känna dig någorlunda mätt. Cola Light ska ha motsatt effekt. Så införskaffa koffeintabletter eller drick kaffe. Obs inte helt 100 på att detta stämmer! För övrigt kan man ju undra varför inte Djens har dykt upp än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 För att spinna vidare på mat-idéerna så ska koffein ha en mättande effekt ifall du inte får i dig mat men vill känna dig någorlunda mätt. Cola Light ska ha motsatt effekt. Så införskaffa koffeintabletter eller drick kaffe. Obs inte helt 100 på att detta stämmer! För övrigt kan man ju undra varför inte Djens har dykt upp än? Låter som 100% BS. Då jag missbrukar cola rätt friskt (I huvudsak light/zero nu mer men tidigare enbart socker) har jag inte märkt av någon effekt mer än pigghet/svårt att gå och lägga sig i tid... ehm. Ska vara jävligt koncentrerad dos i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Låter som 100% BS. Då jag missbrukar cola rätt friskt (I huvudsak light/zero nu mer men tidigare enbart socker) har jag inte märkt av någon effekt mer än pigghet/svårt att gå och lägga sig i tid... ehm. Ska vara jävligt koncentrerad dos i så fall. Att koffein mättar/stillar hungern har jag hört från en styrketränare som jag litar på. Säger dock inte att det stämmer för det. Det här med att Cola Light skulle öka eller frambringa hungerkänsla har jag fått från Djens dagbok har jag för mig? Någon som VET kan ju gärna bekräfta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Att koffein mättar/stillar hungern har jag hört från en styrketränare som jag litar på. Säger dock inte att det stämmer för det. Det här med att Cola Light skulle öka eller frambringa hungerkänsla har jag fått från Djens dagbok har jag för mig? Någon som VET kan ju gärna bekräfta. Jag har "hört" att alla sötningsmedel spär på hungerkänslan, men det är också relativt lösaktiga rykten tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Att koffein mättar/stillar hungern har jag hört från en styrketränare som jag litar på. Säger dock inte att det stämmer för det. Det här med att Cola Light skulle öka eller frambringa hungerkänsla har jag fått från Djens dagbok har jag för mig? Någon som VET kan ju gärna bekräfta. Det är allmänt vedertaget och med tanke på att jag intager stora mängder av olika sötningsmedel, och även har perioder när jag inte gör det, så vill jag påstå att för min del så stämmer det inte alls. Varken sötningsmedel eller koffein har påverkat min matlust åt de ena eller andra hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Det är allmänt vedertaget och med tanke på att jag intager stora mängder av olika sötningsmedel, och även har perioder när jag inte gör det, så vill jag påstå att för min del så stämmer det inte alls. Varken sötningsmedel eller koffein har påverkat min matlust åt de ena eller andra hållet. Jag kan säga så här: Jag hade aldrig tänkt på det innan jag hörde talas om det i dagboken. Sen dess tycker jag att det faktiskt känns som hungern trappas upp, men samtidigt är jag lite åt det paranoida/hypokondriker hållet! =) Kan tillägga att det är under perioder då jag äter mycket protein och utelämnar kolhydrater som jag har märkt av detta. Kanske har inverkan vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Att koffein mättar/stillar hungern har jag hört från en styrketränare som jag litar på. Säger dock inte att det stämmer för det. Det kan jag intyga att det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Det kan jag intyga att det gör. Efter 2-3koppar blir man inte hungrig på 2-3h, iaf för mig. Uhm... lite skillnad på "koffein" och "2-3 koppar kaffe". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Dawwe, hur skiljer sig spelet mellan Prima och Party på dina nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Det jag har hört om koffein i samband med träning/viktminskning är att kroppen lättare ska kunna förbränna fett. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Dawwe, hur skiljer sig spelet mellan Prima och Party på dina nivåer? Hmm bra fråga där Meta! Är inte så tekniskt begåvad så jag kan svara riktigt på det. Tycker det är ganska likt faktiskt. Intressant koffeindiskution. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Låter som 100% BS. Då jag missbrukar cola rätt friskt (I huvudsak light/zero nu mer men tidigare enbart socker) har jag inte märkt av någon effekt mer än pigghet/svårt att gå och lägga sig i tid... ehm. Ska vara jävligt koncentrerad dos i så fall. Dricka såna drycker varje dag, om man menar runt 1-2liter ska göra att man blir hungrigare ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Tjena dawwe, lite mycket att läsa igenom 457 sidor så jag frågar, vad började du på för stakes och vad lirar du nu? läs första sidan så får du ju svar på vad han började med. Nu lirar han NL2k-Nl5k typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Tjena dawwe, lite mycket att läsa igenom 457 sidor så jag frågar, vad började du på för stakes och vad lirar du nu? Då kan vi lägga ner diskussionen om 2008 års mest korkade inlägg . . Och för att slippa det vanliga tramset, så ja: detta inlägget är håller iallafall hyfsad standard till skillnad från ...se ovan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Har varit nere och "reggat färdigt mig" inför morgondagens EPT. Besökte även spa:t och beställe en Swedish massage till kl 10 imorn då jag trro att det kan va ett smart drag för att komma i rätt form (börjar spela kl 12.00) Kommer en del forumiter hit ikväll med flyget som jag har tänkt möta upp. Welcomepartyt startar kl 19 tror jag och då öppnar även pokerrummet. Dags för en liten session då! Prima och Ipoker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Har varit nere och "reggat färdigt mig" inför morgondagens EPT.Besökte även spa:t och beställe en Swedish massage till kl 10 imorn då jag trro att det kan va ett smart drag för att komma i rätt form (börjar spela kl 12.00) Kommer en del forumiter hit ikväll med flyget som jag har tänkt möta upp. Welcomepartyt startar kl 19 tror jag och då öppnar även pokerrummet. Dags för en liten session då! Prima och Ipoker.. Har du fått internet att fungera i rummet? Verkar helt omöjigt:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 tack np Dock lirar han just nu €50/€100 NL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts