jannekev Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 han fick stryk med $50 000 av en som kunde spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Är helt övertygad om att mrdawwe kommer sitta med alla chips på borden snart. Hur blev det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 han fick stryk med $50 000 av en som kunde spela. Så rättvist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1961 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Han slutade 23k- mot iko, dom spelade lite tidigare på morgonen oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Aha kan inte prima så bra... jag letade på fel 25/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 En fågel viskade i mitt öra att dawwe var back 80k ett tag.Är det stabilt att backa 25% av rullen på en session? man måste våga för att vinna, annars hade han fortfarande haft 20k i rulle^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Kan han inte spara lite till SLASKA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Vem är IKO3? proffs från solna. dawwe han kommer till vegas om nån dag, ni får styra upp mer hu då. lirat main än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannekev Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Han slutade 23k- mot iko, dom spelade lite tidigare på morgonen oxå. Ok. såg bara värsta syn,tomte spelet av han därav de $50 000. Ett spel som var riktigt dåligt var dawwe raise,reraise...flopp.... potbet av Fi där dawwe synar för ett håldrag som satt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Men för fan, ge lite kontstruktiv kritik om ni nu ska ge någon. Jag så även ett par stora potter där IKO3 spelade kasst och drog ut, så han hade nog riggen till sin fördel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Jag mår numera psykiskt dåligt av att läsa denna dagbok. Tack shipitholla85! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Ok. såg bara värsta syn,tomte spelet av han därav de $50 000. Ett spel som var riktigt dåligt var dawwe raise,reraise...flopp.... potbet av Fi där dawwe synar för ett håldrag som satt... Dawwe gör inte alltid jättebra spel, men hur fan är exemplet ovan ett dåligt spel? Utveckla gärna hur du Försökte tänka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 trist att mrdawwe kommer at sluta lira mot SLASKA då han inser att han håller inte mot karln i längden, och då kommer sitta ut mot honom och denna 'duell' är slut... Om det omvända händer, att SLASKA är dogen i denna HU-batalj så kommer han inte att ge upp i alla fall och då blir det många chips och dip-kvällar framöver då dessa gör upp i like this. Keep it up, första gången jag faktiskt hejar på mrdawwe... vill ju se mer av det ytterst galna hu-gamesen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1961 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Såg inte särskilt många utköp av iko3, tt mot qq sista kanske men inte mkt mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannekev Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Dawwe gör inte alltid jättebra spel, men hur fan är exemplet ovan ett dåligt spel? Utveckla gärna hur du Försökte tänka... Orka utveckla, fattar du inte ,så skit i att.han är en synstation thats it,den satt, men det spelaet han håller på med kommer att sänka honom till slut om han inte går ner i nivå, han har dock skottat in många fina $ sista dagarna, bra gjort. men fortsätter han på denna nivå så tar hajarna hans pengar till slut. tack för mig Absolut inget illa menat mot dawwe........................ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Precis, han hade ju inte odds att dra till hålstegen så då måste man ju folda. //Glimne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Precis, han hade ju inte odds att dra till hålstegen så då måste man ju folda. //Glimne Underbar kommentar, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Är det ngt lir nu o i så fall var? //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Orka utveckla, fattar du inte ,så skit i att.han är en synstation thats it,den satt, men det spelaet han håller på med kommer att sänka honom till slut om han inte går ner i nivå, han har dock skottat in många fina $ sista dagarna, bra gjort.men fortsätter han på denna nivå så tar hajarna hans pengar till slut. tack för mig Absolut inget illa menat mot dawwe........................ Sjukt jobbig text att läsa... Lär dig stava. Lär dig sätta ut punkt. Lär dig använda kommatecken. Lär dig använda versaler. Sen efter att du lärt dig det, då tycker jag du ska lära dig spela poker eller i alla fall förstå poker innan du börjar att tillrättavisa någons spel. Speciellt när spelet i fråga inte alls var konstigt utan snarare standard. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frooxe Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Orka utveckla, fattar du inte ,så skit i att.han är en synstation thats it,den satt, men det spelaet han håller på med kommer att sänka honom till slut om han inte går ner i nivå, han har dock skottat in många fina $ sista dagarna, bra gjort.men fortsätter han på denna nivå så tar hajarna hans pengar till slut. tack för mig Absolut inget illa menat mot dawwe........................ Haha, mrdawwe är en haj, man kommer inte upp till NL5000 på enbart tur. Visst, en lyckosam haj men en haj är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Sjukt jobbig text att läsa...Lär dig stava. Lär dig sätta ut punkt. Lär dig använda kommatecken. Lär dig använda versaler. Sen efter att du lärt dig det, då tycker jag du ska lära dig spela poker eller i alla fall förstå poker innan du börjar att tillrättavisa någons spel. Speciellt när spelet i fråga inte alls var konstigt utan snarare standard. Mvh LOLLA mig berit jag ska skriva utan punkt o allting skiter i vilket OXO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Är det ngt lir nu o i så fall var? //Matte vegas sover väl än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 vegas sover väl än Vegas sover aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannekev Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Sjukt jobbig text att läsa...Lär dig stava. Lär dig sätta ut punkt. Lär dig använda kommatecken. Lär dig använda versaler. Sen efter att du lärt dig det, då tycker jag du ska lära dig spela poker eller i alla fall förstå poker innan du börjar att tillrättavisa någons spel. Speciellt när spelet i fråga inte alls var konstigt utan snarare standard. Mvh Byfånen, jag kan stava, jag kan läsa och jag kan skriva. men stavar man slarvigt, och skriver slarvigt så kan jag fatta ändå, men du kanske inte kan det. MUPP. Och så jag kan spela poker, sa bara att eran Gud dawwe synade pot bett ca $1200 på flop för ett håldrag.FISKIGT.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Uppenbarligen inte tillräkligt bra för att fatta att man inte synar en pottbet i HU med hålpipa för att träffa stegen i främst fall.. Stegen är bara en backup-out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts