Partyjack Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 fråga, plussar du totalt på MTT? Man hinner spela en jäävulsk massa MTTs online för att göra av med $55K.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 Man hinner spela en jäävulsk massa MTTs online för att göra av med $55K.. 100 rebuy då kan d gå fort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexandraa Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Dingding! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 100 rebuy då kan d gå fort Spec 200r om man heter Ramz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Tack som fan för alla grattis och hejandet! Japp kommer skatta för den. Åkte med 33 vs AT.. inte blivit mkt poker sen dess, smart tror jag.. Men snart är det en härlig turresöndag igen! Lirar just nu några cgbord och en 2dagarsturre på ongame. ($1040) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Tack som fan för alla grattis och hejandet! Japp kommer skatta för den. Åkte med 33 vs AT.. inte blivit mkt poker sen dess, smart tror jag.. Men snart är det en härlig turresöndag igen! Lirar just nu några cgbord och en 2dagarsturre på ongame. ($1040) planer på att ge upp cg och satsa på mtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TTOIA Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Tack som fan för alla grattis och hejandet! Japp kommer skatta för den. Åkte med 33 vs AT.. inte blivit mkt poker sen dess, smart tror jag.. Men snart är det en härlig turresöndag igen! Lirar just nu några cgbord och en 2dagarsturre på ongame. ($1040) Sjukt att se replayen med alla kort öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfogts Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Tack som fan för alla grattis och hejandet! Japp kommer skatta för den. Åkte med 33 vs AT.. inte blivit mkt poker sen dess, smart tror jag.. Men snart är det en härlig turresöndag igen! Lirar just nu några cgbord och en 2dagarsturre på ongame. ($1040) Hej, spelar också 1040 turren där. Vad nickar du? (hittade dig) Ligger på runt 20k nu:( var runt 40k för ett tag sen. Hur går det för dig? Nickar samma som här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Går en repris av finalbordet nu på Stars... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Vill lira både cg och mtt Åh fan går den nu!? Hur ofta går den? Man kan inte välja själv när man ska se den? 41k nu i den turren efter en del klantigheter, var uppe på 67k Hoppas dag 1 kan läggas ner nu så jag slipper göra bort mig helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Går en repris av finalbordet nu på Stars... vart då? hur hittar man den? edit: man går till torneys, sen special och där ligger den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Slut på dag 1 nu i turren, fortsätter på Sön kl 20.. ligger tyvärr under average nu dåligt nog.. det går att spela bättre och ha mer flyt.. Men 7 inköp på cg satt fint iaf. Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfogts Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Slut på dag 1 nu i turren, fortsätter på Sön kl 20.. ligger tyvärr under average nu dåligt nog.. det går att spela bättre och ha mer flyt.. Men 7 inköp på cg satt fint iaf.Gonatt! Jag har 90 kvar:S sista hande small det rejält som short med AQ vs AA.. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Jag har 90 kvar:S sista hande small det rejält som short med AQ vs AA.. GL Du menar 9 kvar antar jag? Annars är det ju jättestack. Gl du med imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OgGiE Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Du menar 9 kvar antar jag? Annars är det ju jättestack. Gl du med imorn Han kanske bara har 90 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Han kanske bara har 90 ;D Ouch, tänkte inte ens på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rimini77 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Hur mycket får man betala i skatt på 57k$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 $1722! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Hur mycket får man betala i skatt på 57k$? citerar men missade knappen, aja, ni förtår min poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 citerar men missade knappen, aja, ni förtår min poäng. Ere inte 30%? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooobin Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ere inte 30%? Han missade nog en siffra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfogts Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Du menar 9 kvar antar jag? Annars är det ju jättestack. Gl du med imorn Hade bara 90 kvar:p haha.. så körde inte andra dagen, blindsen låg väll på 400/800 så kändes meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Kan förstå det mrfogts Jag kom runt 70plats i den så 2k iaf... Ligger iaf just 2a av 17 i Betfaris $100kgaranti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Kan förstå det mrfogts Jag kom runt 70plats i den så 2k iaf... Ligger iaf just 2a av 17 i Betfaris $100kgaranti Sitter på samma bord som dig på Betfair GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ahh nick? 5a av 9 nu på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts