Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag undrar om det nånstans finns billiga, inköp för upp til $30 med en riktig struktur, tycker att konstant när man spelar de billigare turrarna så blir det fort lotto. har denna vecka spelat en del turneringar, vnliga och Sateliter, och klånkat in 3 sateliter, 1M garantin Star, 200K Party och igår EPT kvalet Köpenhamn.

Kännde att jag blev tagen på sängen till viss del av strukturen, fick en liten beat, men trots detta så är det ju knappast nån katastrof med 10/20 och nästa nivå 15/30, med 30 minuters blinds. spelade inet på topp annars heller, men känns som om det är nåt man inte är van med, jag är van med 15 minuters blinds perioder, och det är inget jag egentligen vill ha, jag vill ha spel, inte "vem har tur med korten för man kan bara spela första timmen innan blindsen dödar allt"-turneringar, även om jag skulle bli utspelad av bättre spelare

Så, finns det biligare turneringar där man kan "lära sig" spelet med "bättre struktur"? för doublestacked på Full Tilt är ju inte så mycket bättre, eftersom blindsen kommer ifatt, om än nån nivå senare.

Mvh Freddie

Postad
Finns Deep Stack-turneringar på Pokerstars som ska vara i hur många timmar som helst sägs det. Långa blindsperioder och mycket chips. Vet dock inte vad dom brukar ha för inköp..

11 timmar tog d för mig att klonka deep stack på stars, d gör jag inte om

Postad

Deep Stacks turneringarna på Stars är precis vad du söker! 5000 i startmarker och 30 minuters blindsperioder med en början på 10/20.

Den 18:e kördes en med $22 i inköp och 756 spelare som tog ca 10 timmar att spela klart.

Postad

deepstacks spelas varje dag kl 24.15 på stars .. inköpet varierar mellan 10-30 dollar... på söndagar körs turneringen kl 18.00 och då är det 10 dollar som gäller... underbar turnering när förhoppningsvis skickligheten avgör !