erik87 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Men vadå jättetilt? JJ mot QT, flopp QQx, turn Q jag orkar inte komma undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 1560 i första pausen med average på lite drygt 3000. Otroligt segt men strukturen är snäll så jag ska nog kunna jobba mig tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 1560 i första pausen med average på lite drygt 3000. Otroligt segt men strukturen är snäll så jag ska nog kunna jobba mig tillbaka. Railar dig nu men det är lite segt att man inte kan skriva i chatten GL M8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Kvällen lirade har gått åt fanders. Kvällen börjar med att laptoppen krachar.fortsätter de med att jag åker ut bland dom 20 första i sunday warm-up, när min kk möter aq, han sätter den låga stegen Orkar inte lira stars million, så äckligt mycket folk i den Får se om jag lyckas lira någon annan turre istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 3820 i andra pausen, average lite drygt 6000. Dubblade först med AT mot KQ, torskade sedan mot en shortis med KT vs QJ flopp AKT, dubblade sedan igen med TT mot 44. 61 kvar 28 priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 $125k guarantee är igång på Prima. Lycka till alla som är med, vi ses vid finalbordet! Update: Har drygt 5600 i chips. Helt okej början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Bladet11 på 125k garantueed Prima. sitter med 1970 chips Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Över 7000 nu efter att in i en miniraisad fyrvägspott fått in pengarna med 55 mot 88 på 643 flopp mot en som jag täckte, turn 5 river 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Någon som känner till någon större turre som startar samtidigt (2230) som Stars 1000k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 PxT det måste ha känts jävligt skönt med AT mot AK på brädan ATX Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 15870 nu, pendlade mellan 9,5k och 7,7k. Höjer sedan AT en kille som synat mig tidigare men då tvingats lägga floppen synar igen. Flopp ATx, jag bettar samma summa som tidigare, blir miniraisad, synar bara. Turn Q, lite äckligt kort men jag checksynar hans all-in...han har AK och river blankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 PxT det måste ha känts jävligt skönt med AT mot AK på brädan ATX Skojar du!? Vann en 9,7k pott nu med KK mot AJo som träffar J på flopp. 19336 och chiptvåa om jag ser rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Någon som känner till någon större turre som startar samtidigt (2230) som Stars 1000k? Eller 2330? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Omfg, 125k garantueed, satt med KK på CO en miniraisar till 100 två synar jag trycker in 600 båda synar flop QT5 det blir all-in båda blixtsynar hejrå med mig. Ena har set och andra stegdrag. Hade legat top 20 annars med 11k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Var uppe på över 21k, men torskade sedan med QQ mot KK i en 16k pott. Floppen var AA8 och jag bettade ut, han ställde för några k till och jag orkade inte lägga. 13k kvar. Edit: I pengarna nu iaf, 250$ klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Är du lång eller varför gillar du inte o flyga långt? Går isåfall alltid att lösa. Sitter själv alltid i gången (8Har du inte träffat Ola "Flaggstången" Brandborn? Angående Team Railbirds på FullTilt så har det skett en lite förändring i mitt upplägg. Fast_Teddy kan inte spela med mig inatt, och jag får förlita mig på mina egna skills inatt. Det blir att sova tidigt, kanske redan kl 17.00; för att frugan åker på jobb redan kl 7.00 och jag blir hemma med babyn hela dagen. Taktiken är att väcka henne tidigt så att hon måste sova middag redan kl 11.30. Jag känner på mig att det kommer att gå mycket bra för mig inatt! hha, gl vilka ska du spela ? pallar inte kolla hela tråden ? Andra posten i tråden.Söndag (natten mot Måndag), FullTiltPoker, $1.000.000 Gtd / Inköp $535, Nick: Cyntax. Turneringen börjar kl 00.00 svensk tid.Spelar för Team Railbirds May the klonk be with us! /Cyntax Latmask En timma kvar nu. Laddad som tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 9/18 i 10k guaranteed på b2b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Gått lite motigt, åkt på lite beats och njurslag samt dåliga spel som blivit belönade med ett underset Ska lira FTSOP ME iaf, fick betala 290$ för inköpet som kostar 535$, och lirar 15k gua på Prima och 1 mille guan på Stars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Åkte som 24a, var kall och trasslade sedan in mig i en pott där jag hade A-högt färgdrag mot set...är riktigt short och får in pengarna med 55 mot AQ, Flopp 68T, turn 9 river J. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Skönt, är kvar efter att 1000 åkt ut, inte klarat det de senaste gångerna ^^. iofs ner på 9500 chips men det fixar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 1 timma 40min fick jag hålla på. Slantade in med 12BB i stacken med AK; syn av AK & KK som höll. Plats 593 av 1309 "får lova att duga" eftersom varken rebuy eller add-on ingick i mina planer. Får lov att klonka bättre nästa gång om jag ska använda mig av samma strategi. Tur att den inte blev någon sidebet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 4/8 i 10k guarantee på b2b. Många på bordet suger. Kom iogen nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Spe@rmint? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 fyfaaaaaan vad jag hatar turrar. All in med AKcc mot AJo.. AxJJ.. Handen direkt efter ställer AQ och får syn av TT.. Inte en chans man drar ut.. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn kom 6a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Åkte ur $125k guarantee-turneringen på 244:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts