garpen Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Dealade in 2,2k€ i 10kn (BB) o avg stack i 35kn på FT med 27pers kvar (splittar med en polare båda). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 jaha så ska man till bahamas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 jaha så ska man till bahamas grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 jaha så ska man till bahamas Grattis, men stackare Jag sitter på Amsterdams flygplats just nu, på väg hem från Singapore. Har lovat mig själv att aldrig mer åka på långväga pokerresa, 12 timmar i ett flygplan är inte nöten... Men det har jag förvisso lovat mig själv varje år i sex års tid på väg hem från Vegas... Men den här gången menar jag det, eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Själv ska jag spela söndags 200K på Party för Team Railbirds.com, om jag inte råkar sova som superjetlaggad stackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 jaha så ska man till bahamas Grattis, men stackare Jag sitter på Amsterdams flygplats just nu, på väg hem från Singapore. Har lovat mig själv att aldrig mer åka på långväga pokerresa, 12 timmar i ett flygplan är inte nöten... Men det har jag förvisso lovat mig själv varje år i sex års tid på väg hem från Vegas... Men den här gången menar jag det, eller nåt! Är du lång eller varför gillar du inte o flyga långt? Går isåfall alltid att lösa. Sitter själv alltid i gången (8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 jaha så ska man till bahamas grattis! duger väl i suget hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Är du lång eller varför gillar du inte o flyga långt? Går isåfall alltid att lösa. Sitter själv alltid i gången (8Har du inte träffat Ola "Flaggstången" Brandborn? Angående Team Railbirds på FullTilt så har det skett en lite förändring i mitt upplägg. Fast_Teddy kan inte spela med mig inatt, och jag får förlita mig på mina egna skills inatt. Det blir att sova tidigt, kanske redan kl 17.00; för att frugan åker på jobb redan kl 7.00 och jag blir hemma med babyn hela dagen. Taktiken är att väcka henne tidigt så att hon måste sova middag redan kl 11.30. Jag känner på mig att det kommer att gå mycket bra för mig inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Är du lång eller varför gillar du inte o flyga långt? Går isåfall alltid att lösa. Sitter själv alltid i gången (8Har du inte träffat Ola "Flaggstången" Brandborn? Angående Team Railbirds på FullTilt så har det skett en lite förändring i mitt upplägg. Fast_Teddy kan inte spela med mig inatt, och jag får förlita mig på mina egna skills inatt. Det blir att sova tidigt, kanske redan kl 17.00; för att frugan åker på jobb redan kl 7.00 och jag blir hemma med babyn hela dagen. Taktiken är att väcka henne tidigt så att hon måste sova middag redan kl 11.30. Jag känner på mig att det kommer att gå mycket bra för mig inatt! hha, gl vilka ska du spela ? pallar inte kolla hela tråden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 säkert fel tråd men måste bara skriva i en aktiv: hur sjutton kan pokerstars ha en insättningsLIMIT på 600$ dagligen? hur hade dom tänkt sig att spelare på 5/10 ska sätta in pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 säkert fel tråd men måste bara skriva i en aktiv: hur sjutton kan pokerstars ha en insättningsLIMIT på 600$ dagligen? hur hade dom tänkt sig att spelare på 5/10 ska sätta in pengar? Maila dem och be dem höja, tog inte mer än en kvart för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 tack för snabba svaret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Mille grt på FTP för Team Railbirds. Hur ska jag inte kunna klonka när jag upptäckt århundradets nötlåt? np: Holly Dolly - Dolly Song Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Hur ska jag inte kunna klonka när jag upptäckt århundradets nötlåt? np: Holly Dolly - Dolly Song QFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Jag spelar 125k guarantee på Prima ikväll kl 21. Nickar vetiver och behöver nog allt stöd jag kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Har nu lagt mig på Stars Sunday warm-up. Man måste ju komma in i rätt stämmning Kommer troligen liras primas 125k också, om bara neteller vill ta imot pengarna jag skickade från stars. Återstår att se.... Ikväll ska det klonkas hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Tänkte köra stora turneringsdagen idag: Warm up på Stars Miljonen på Stars nick: ebisumaru 200K på Party nick: ebisumaru87 20K Rebuy på Ongame Big Deal på Ongame Xpokertalent tävlingen på Ongame nick: ebisumaru33 100K på Bodog nick: ebisumaru Det var nog alla. Lycka till allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Något sådant här ser väl mitt schema ut 19:30 (FT) Satelite to FTOPS ME - 100+9 - 30 seat gua 24:00 (FT) FTOPS Main ME - 500+35 21:30 (P) 125k gua - 50$ Rebuy 23:00 (P) 15k gua - 20$ Rebuy 02:00 (P) 15k gua - 20 Rebuy 22:30 (S) Sunday Million - 215$ FO 18:30 (S) Sunday Warm-Up -215$ FO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 21:30 (P) 125k gua - 50$ Rebuy Du som nickar "kometen85" på Prima? Hoppas jag att vi ses vid finalbordet i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Japp, Kometen85 på alla sidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Main event på FT, nick Kentykent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 $25 000 garantin på Tain, nick pecke123. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Skänker bort chips på Primas 125k garanti jag med. Donator1 nickar jag. Mupp som jag är tittade jag inte att den var rebuy.. men vafaan satellitade mig för 5,50 så det är bara å freerolla.. Får försöka få till en sidebet om att jag är bland de 5 första som åker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 36k i stars warm up nu: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CatEatDog Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 jaha så ska man till bahamas Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts