Gå till innehåll

Helgens RaIlBiRd! 18-19/11


uo

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jaha så ska man till bahamas

 

Grattis, men stackare :-) Jag sitter på Amsterdams flygplats just nu, på väg hem från Singapore. Har lovat mig själv att aldrig mer åka på långväga pokerresa, 12 timmar i ett flygplan är inte nöten...

 

Men det har jag förvisso lovat mig själv varje år i sex års tid på väg hem från Vegas... Men den här gången menar jag det, eller nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha så ska man till bahamas

 

Grattis, men stackare :-) Jag sitter på Amsterdams flygplats just nu, på väg hem från Singapore. Har lovat mig själv att aldrig mer åka på långväga pokerresa, 12 timmar i ett flygplan är inte nöten...

 

Men det har jag förvisso lovat mig själv varje år i sex års tid på väg hem från Vegas... Men den här gången menar jag det, eller nåt!

 

Är du lång eller varför gillar du inte o flyga långt? Går isåfall alltid att lösa. Sitter själv alltid i gången (8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du lång eller varför gillar du inte o flyga långt? Går isåfall alltid att lösa. Sitter själv alltid i gången (8
Har du inte träffat Ola "Flaggstången" Brandborn?

 

Angående Team Railbirds på FullTilt så har det skett en lite förändring i mitt upplägg. Fast_Teddy kan inte spela med mig inatt, och jag får förlita mig på mina egna skills inatt. Det blir att sova tidigt, kanske redan kl 17.00; för att frugan åker på jobb redan kl 7.00 och jag blir hemma med babyn hela dagen. Taktiken är att väcka henne tidigt så att hon måste sova middag redan kl 11.30.

 

Jag känner på mig att det kommer att gå mycket bra för mig inatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du lång eller varför gillar du inte o flyga långt? Går isåfall alltid att lösa. Sitter själv alltid i gången (8
Har du inte träffat Ola "Flaggstången" Brandborn?

 

Angående Team Railbirds på FullTilt så har det skett en lite förändring i mitt upplägg. Fast_Teddy kan inte spela med mig inatt, och jag får förlita mig på mina egna skills inatt. Det blir att sova tidigt, kanske redan kl 17.00; för att frugan åker på jobb redan kl 7.00 och jag blir hemma med babyn hela dagen. Taktiken är att väcka henne tidigt så att hon måste sova middag redan kl 11.30.

 

Jag känner på mig att det kommer att gå mycket bra för mig inatt!

 

hha, gl

vilka ska du spela ? pallar inte kolla hela tråden ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något sådant här ser väl mitt schema ut :)

 

19:30 (FT) Satelite to FTOPS ME - 100+9 - 30 seat gua

24:00 (FT) FTOPS Main ME - 500+35

 

 

 

21:30 (P) 125k gua - 50$ Rebuy

23:00 (P) 15k gua - 20$ Rebuy

02:00 (P) 15k gua - 20 Rebuy

 

 

22:30 (S) Sunday Million - 215$ FO

18:30 (S) Sunday Warm-Up -215$ FO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skänker bort chips på Primas 125k garanti jag med.

Donator1 nickar jag.

 

Mupp som jag är tittade jag inte att den var rebuy..

men vafaan satellitade mig för 5,50 så det är bara å freerolla..

 

Får försöka få till en sidebet om att jag är bland de 5 första som åker :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...