Gå till innehåll

De ringde från Unibet.


ivrig99

Recommended Posts

Det ringde en tjej från Unibet igår till mig.

Och undrade om jag fortfarande spelar poker, och isåfall vart.

Jag svarade vart, och hon undrade varför jag inte spelade hos dom, sade att jag inte gillade deras applikation, inga spel med VIP poäng etc. Och tjejen sade att dom på Unibet ville gärna att jag skulle börja spela hos dom igen. Så jag fick $50 av dom, ett av kraven var att jag skulle spela innan 8december. Nu var det så att min son var o hängde runt benet på mig o grinade, så jag hörde inte riktigt om det var något mer krav.

Kommer ihåg att det skulle vara dubbla VIP poäng men inte hur länge.

 

Nån som har oxå blivit uppringda från Unibet o fått 50 dollar o hörde kraven, mer nogagrant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma hände för ca en månad sen..det de sa var att det var dubbla vip-poäng i november.. då kanske även i december med antar ja.. dvs dubbel cashback.. jag har med slutat spela där sen bytet..därför de ringde

 

angående de 50 dollarna..är det ingen bindning eller nått på dem..kom på att jag hade dem idag..hade inte spelat någon hand men tog ut dem till sportsbettet..resten är historia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...