ah_derka Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Bakgrund: kass på datorer. problem: På vissa hemsidor, pf.nu inkluderad, följer en musknappstryckning av ett "klickljud". Det gäller främst när man hoppar mellan trådar etc. Hur får jag bort den skiten? Är så tråkigt när man lyssnar på musik.. Tack på förhand // ah_derka Citera
ah_derka Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Vad för ytterligare fördelar medföljer i så fall? Citera
Sansrom Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Vad för ytterligare fördelar medföljer i så fall? Om man jämför med ost får du en parmesan istället för en schweizerost. Citera
ah_derka Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Vad för ytterligare fördelar medföljer i så fall? Om man jämför med ost får du en parmesan istället för en schweizerost. Egentligen ett sjukt bra svar.. ...men har du lust att ge något exempel? Citera
Sansrom Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Vad för ytterligare fördelar medföljer i så fall? Om man jämför med ost får du en parmesan istället för en schweizerost. Egentligen ett sjukt bra svar.. ...men har du lust att ge något exempel? Prova att installera det, du kommer förmodligen inte bli besviken. Om du skulle bli det, är det bara att avinstallera. Citera
ah_derka Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Jag skall ge det ett försök - i framtiden. Någon som vet vad jag skall hitta på ifall jag använder IE 6.0? Citera
Hyler Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Bakgrund: kass på datorer. Windows? XP? 98? Vista? Det är nog så att du har ett ljudtema aktiverat. Välj i stället "No Sounds" eller nåt, men eftersom jag inte vet vad du har för operativsystem eller version kan jag inte förklara i detalj. Citera
eurythmech Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Kan det inte vara nån popup-blockerare som låter? Citera
ah_derka Postad 17 November , 2006 Författare Rapport Postad 17 November , 2006 Bakgrund: kass på datorer. Windows? XP? 98? Vista? XP home ed. Citera
Loveless Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Har inte en aning om detta hjälper, men om du går till ljudinställningarna (Start -> Inställningar -> Kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter), klicka på fliken "Ljud" så listas alla programhändelser. Förhoppningsvis så är det någon av dessa som ger klickljudet för dig, bara välja de händelser som har en högtalare bredvid sig, och klicka på playsymbolen så spelas de upp. Hittar du en som matchar klickljudet så ställ om det objektet till "inget" och spara. Citera
Recommended Posts