Gå till innehåll

ePassporte försvinner som alternativ?


Odrike

Recommended Posts

Antar att det har nåt med avgifterna att göra. Party började ju för inte så länge sen att at ut en avgift på 2 dollar per uttag och nu togs ePassporte alternativet bort helt så antagligen har ePassporte valt att höja sina avgifter. Synd då jag tycker ePassporte är klart bättre än NETeller med bra mycket lägre avgifter. Är det nån som vet någon site som fortfarande stöder ePassporte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det har nåt med avgifterna att göra. Party började ju för inte så länge sen att at ut en avgift på 2 dollar per uttag och nu togs ePassporte alternativet bort helt så antagligen har ePassporte valt att höja sina avgifter. Synd då jag tycker ePassporte är klart bättre än NETeller med bra mycket lägre avgifter. Är det nån som vet någon site som fortfarande stöder ePassporte?

 

Full tilt Poker stödjer det forfarande. Absolute Poker tillåter att man använder det som insättnigsmetod. Jag är lite besvärad över dessa förändringar. Det är ju trevligt med VISA kopplat till kontot, synd om man man måste sluta använda det. :(

 

Ingen som är säker på vad förändringarna beror på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...