Arne68 Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 1. Vilka däggdjur levde samtidigt som dinosaurierna? 2. Hur kan man veta så mkt om utseendet hos alla utdöda djur? 3. Hur kommer det sig att leddjuren kunde bli så stora under Karbon? 4. Ge exempel på leddjur som levde under Karbon PM:a rätt svar till mig. Citera
Plala Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Och har jag inga rätt så var det för få frågor. Citera
Arne68 Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 Du får 1 poäng, kanske lägger till nåt poäng sen är inte säker på djuren du skrivit. Citera
Gahlster Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Frågan är om jag scorar nått poäng, haha. Citera
Luap Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Är det bara jag som får känslan av att någon inte orkar göra sina läxor själv? Eller är jag bara paranoin som vanligt..? Citera
Andersson Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Gubben är ju född -68, han kan ju inte ha läxor. Ok, här är svaren: 1. Vilka däggdjur levde samtidigt som dinosaurierna? Giraffer, Alver och Pokemonn. 2. Hur kan man veta så mkt om utseendet hos alla utdöda djur? Därför att man har hittat bilder på http://snyggast.se. 3. Hur kommer det sig att leddjuren kunde bli så stora under Karbon? För att viktväktarna startades först på 1960-talet. 4. Ge exempel på leddjur som levde under Karbon. Blindhundar. Citera
Recommended Posts