Gå till innehåll

TV: PPT


stackbrat

Recommended Posts

Mark Seif samt Matt Corboy, hur i hela h-vete kan de tillåtas vara kvar som kommentatorer?? Jag vill så gärna se PPT, har försökt såå många gånger men varje gång stänger jag ner eländet efter 10 min enkom pga dessa två upprepande herrar. "THEY ALL REALLY WANT TO WIN THIS PRESTIGOUS TITLE AND TAKE A BITE OF THE PRIZEPOOL OF A WHOPPING ONE MILLION DOLLARS" och dyl. typ 30 ggr per program. Och så fort någon ska agera så är det kliché VM på hög nivå om hur de tänker och varför, och detta upprepas tills man vill spy.. Kan inte tänka mig att någon tittar på skiten utan kräkpåse till hands. Sen att de försöker låta så jävla coola med sina förställda röster som om de promotade senaste stallone rullen.. Nä fyfan.

 

Var bara tvungen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller helt med om att kommentatorerna inte är dom bästa. Men gillar upplägget på programmet. Grymt kul att se Tony G checka ned en A-A på hand på en A-Q-Q flop han checkar hela vägen, även rivern med två motspelare. Bra spel?

 

Men kul att se hur proffsen spelar på dom tidiga blindsnivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag kollar inte på turneringsspel på tv annars för tycker det är tråkigt men harvat igenom alla avsnitt på ett par dagar nu och gillar PPT.

 

Sen är jag sjukt imonerad av Bigler ( kanske stavas Biggler?!?! )

Måste ara världens bästa turneringsspelare, han verkar ha röntgensyn. Han kontrahöjjer gång efter gång med mitten par och är ständigt bara steget före och synar/betar ner allt.

 

Sista handen i 3:e omgången va av samma kaliber, 88 mot AJ "famorn" (vet ej namnet men en hyper tajt tant) Farmorn risar, Biggler reraisar med 88 farmor ställer in och syn.... nu fick hon in 2-par eller vad det va.

 

Men jag är grymt impad av hans spel. Fan-club till Mr. bigler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...