Gå till innehåll

Sätta in pengar på Neteller utan avgift


Lunkan88

Recommended Posts

Neteller tar ju som bekant en ganska märkbar avgift på kreditkortsinsättningar så jag tänkte sätta in mina pengar på PartyPoker och klara bonusen för att sedan ta ut till Neteller. Problemet var att jag var tvungen att först ha gjort en insättning från Neteller för att kunna ta ut pengar dit. Så jag satte in $20 Neteller->PartyPoker och försökte sedan ta ut allt till Neteller.

 

Mellan miniinsättningen och uttaget så spelade jag inget vilket supporten reagerade på. Nu säger de att jag måste ta ut pengarna till kreditkortet. Är detta nån ny policy från deras sida då det innan fungerat bra att flytta pengar från Neteller->PartyPoker->Bankkonto bara man rejkade lite eller reagerade de bara för att jag inte spelade några händer?

 

Kan det fungera att rejka lite nu och sen försöka ta ut till Neteller igen eller kommer de bli sura på riktigt då?

 

Eller bör jag ta ut till kortet och sen försöka på nån annan sida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

För Pacific vet jag inte, men på PartyPoker måste du ha gjort en insättning via Neteller först för att få ta ut dit. Så en miniinsättning på Neteller som du sedan för över till PartyPoker borde fungera. Om sedan PartyPoker låter dig ta ut till Neteller vet jag inte - mig tillät de inte göra så - men om du tänker prova så rejka iaf några händer först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...