Bozzzo Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 det blev en deal se: http://www.pokerstarsblog.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Kvar i FTP's stora, 17k. Dags att börja jobba! Ursäkta OT men har du lirat PLO8B CG eller lite billigare turneringar på Full Tilt? Har för mig att jag gett dig lite "komplimang" tillbaka isf Nope, spelar bara turneringarna railbirds betalar åt mej på Full Tilt. Men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Grymt att lira hem Stars söndagsturre! och lika grymt att alltid måsta skatta 30% på de vinsterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Grattis Legato och Skattemyndigheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Tack alla Synen med Q8 var självklar, men när det handlar om så pass mkt pengar "räknar" jag oftast en extra gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 KUL. Åkte på finalbordsbbubblan i miljonen på stars. Har aldrig mått sämre i hela mitt liv. Trist, men grattis till en fin placering iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Hur gick det för arsenal i FTOPS 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 nävermajnd, kollade upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 Kvar i FTP's stora, 17k. Dags att börja jobba! Ursäkta OT men har du lirat PLO8B CG eller lite billigare turneringar på Full Tilt? Har för mig att jag gett dig lite "komplimang" tillbaka isf Nope, spelar bara turneringarna railbirds betalar åt mej på Full Tilt. Men tack ändå Å va bra. Hade varit tråkigt att höra att ytterligare en forumare utbildar fiskar. Hade väl dessutom blivit degradering i teamet för dig som belöning Du får [förhoppningsvis (inte)] skälla ut mig på en turnering eller på railbirds.com istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts