Gå till innehåll

Bonushora på microlimit


Marre88

Recommended Posts

*EDIT* Ops, fel forumdel, kan någon flytta så vore det guld. Sorry! *EDIT*

 

Hejsan ärade pokerproffs!

 

Nu är det så att jag vill börja bonushora lite, men jag vet inte riktigt hur jag ska börja.

 

Jag har kört bet365 100$ bonus och nu ligger min fina rulle på 300$. Efter detta besök på primanätverket är jag inte helt tillfreds. Jag satt dock in 200$ för att köra tridendts bonus, tyvärr så gråter jag mig till sömns efter en hårt arbetande kväll tillsammans med massa grindes på prima. Detta är inte något som jag vill fortsätta med! Snälla, hjälp mig!

 

Jag har letat i trådar och kollat på bonuswhores sida, men vad är egentligen bäst på min låga nivå 0.10-0.20 NL FR. Hittar bara massa tips för lowlimits på ca 0,50-1$ och min rake kanske inte kommer upp i samma på min nivå.

 

Så alltså, lite tips på var jag ska peta in mina 300$ (hellst inte prima).

 

Jag spelar 10-20 NL FR texas

Jag har bara ~300$ så någon 10% är kanske inte så mkt idé

Får gärna vara mycket aktivittet och mycket fiskar

 

Tack på förhand, om någon har frågat efter liknane får ni gärna länka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är det PartyPoker, EmpirePoker, Ladbrokes som gäller

 

Håller med, men se till att du har en rulle på minst $500 när du gör dessa.

 

 

mm och det har jag inte. =(

 

Kollade in ladbrokes nyss, och det var contributed, det är väl att man måste vara delaktig i potten, dvs punga in pengar? Och det är väl inte så bra? eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm och det har jag inte. =(

 

Kollade in ladbrokes nyss, och det var contributed, det är väl att man måste vara delaktig i potten, dvs punga in pengar? Och det är väl inte så bra? eller?

 

Om de inte har ändrat sina krav sen när jag tog den bonusen, så kommer du cleara den bonusen ganska snabbt. Trots att den är contributed.

Jag tror dock att lägsta nivå är NL20, dvs lite högre än NL10. Det som är bra dock är att motståndet på ladbrokes NL20 är ruggit fiskigt. :lol:

Så det bästa hade varit att se till att du har $500 och ta party och empire. Spela in dem på NL10 sedan ladbrokes på NL20. När du har fixat det så kör du sportingbet (vilket också är grymt slaskigt). :P

Nackdelen med sportingbet är att den tar lång tid att få avklarad. Men den tar i stort sett lika lång tid oavsett nivå. Därför är den okej för oss NL-microstakes spelare.8-)

 

Som jag ser det så har du inte några andra alternativ, dvs om du inte vill köra Prima.

Så det är bara att panta burkar tills du har 500 dollar. ;)

 

(OBS: glöm inte att Party och Empire har epassporte-bonusar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm och det har jag inte. =(

 

Kollade in ladbrokes nyss, och det var contributed, det är väl att man måste vara delaktig i potten, dvs punga in pengar? Och det är väl inte så bra? eller?

 

Om de inte har ändrat sina krav sen när jag tog den bonusen, så kommer du cleara den bonusen ganska snabbt. Trots att den är contributed.

Jag tror dock att lägsta nivå är NL20, dvs lite högre än NL10. Det som är bra dock är att motståndet på ladbrokes NL20 är ruggit fiskigt. :lol:

Så det bästa hade varit att se till att du har $500 och ta party och empire. Spela in dem på NL10 sedan ladbrokes på NL20. När du har fixat det så kör du sportingbet (vilket också är grymt slaskigt). :P

Nackdelen med sportingbet är att den tar lång tid att få avklarad. Men den tar i stort sett lika lång tid oavsett nivå. Därför är den okej för oss NL-microstakes spelare.8-)

 

Som jag ser det så har du inte några andra alternativ, dvs om du inte vill köra Prima.

Så det är bara att panta burkar tills du har 500 dollar. ;)

 

(OBS: glöm inte att Party och Empire har epassporte-bonusar)

 

Tackar tackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade in ladbrokes nyss, och det var contributed, det är väl att man måste vara delaktig i potten, dvs punga in pengar? Och det är väl inte så bra? eller?

 

öpnna 4-6 FL 0.15/0.30

 

Spela 90% av alla händer, dom flesta blir rejkade. omöjligt att gå minus!

 

Är inte Ladbrokes helt död när det gäller FL ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...