Gå till innehåll

Lurad av knapparna i klienten!


laban333

Recommended Posts

Har nån av er problem med misclicks i olika klienter?

Jag spelar på flera olika klienter och knapparna e olika placerade. gick nyss allin med A-Q i min första hand på ett bord=P

Vad tror du själv?

 

Jag frågade en fråga. o så svarar du med en puckad fråga? hur smart är du på en skala?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbigast är de klienter som har förvalsknappen "fold" på exakt samma ställa där handlingsknappen "call" dyker upp när det väl är ens tur. Man för musen mot "fold" för att bocka i, och helt plötsligt har folk blixtfoldat till mig och jag hinner inte göra annat än att fullfölja klickningen på knappen som nu har bytt namn till "call"... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

railade kojak när han körde lite nl1k tror jag. så ska han gå på toa och ber prot ta över åt honom. första handen han plockar upp är AJo och drar slidern till 4x och klickar på knappen längst till höger, dvs raise all in. $1200 åker in i potten preflop. aja, alla foldade iaf, hade varit lite småpinsamt annars. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förut så hade ukbetting en allin knapp. råkade komma åt den ett par gånger preflop, man sket ju nästan på sig...

Så är det på poker.com nu... man är ju lite orolig när man sitter på ett par tre inköp och någon täcker en att man ska komma åt den av misstag. Bättre i så fall med en "bet pot"-knapp som de har på ub.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...