BKspelare Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 tjena! jag är en sjukgymnast student som bor i örebro, pluggar på högskolan i västerås och har fått oturen att hamna i nyköping på pratkiken. då jag blir tvungen att bo kvar där under veckan tänkte jag försöka göra det bästa av situationen och kanske spela lite poker någon kväll. verkar som om det är turneringar på tisdagar. lite frågor: - vad är inköpet på turneringarna på tisdagar? - får man vara med som gästspelare? eller måste man lösa medlemskap för att kunna vara med? tack Citera
BKspelare Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Postad 8 November , 2006 nu är jag alldeles för trött. hittade just informationen jag bad om att få, och visst var det lätt att hitta då det stod ju där som en sticky. fast, frågan om gästspel gäller fortfarande. Citera
StivBators Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 bara till att dyka ner ikväll o lira. 150:- + rebuy (100:-) 19.00 medlemskapet kostar 100:- om jag inte missminner mig. Citera
Martinout Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Är det en engångsföretelese så tycker jag självklart du (BKspelare) ska komma ner. Pappa ska fixa så du inte beöhver betala medlemsskap för endast ett tillfälle. VÄLKOMMEN!! BTW.. Ikväll blir det roligare en på länge. MARWE är tillbaka och det verkar som att SLASKIK jag menar PATRIK dyker upp.. FUCK OFF nu kör vi!!! Citera
terfus Postad 16 Oktober , 2013 Rapport Postad 16 Oktober , 2013 hej Jag är nyinflyttad till västerås och letar efter en klubb att eventuellt få bli medlem i, nån som har nått tips? Citera
Recommended Posts