lardigpoker Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Provade att göra som vissa pokerproffs säger, att autofolda tills det är 4-5 spelare kvar och sedan börja spela, men det fungerar inte för mig. Blindsen blir ju så enorma! Någon som har bra tips som verkligen fungerar? Tack / S&G- förloraren Patrik Citera
dlinder Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Gå in på lardigpoker.se är mitt tips Nej men allvarligt så kan du ju inte vänta sådär till ett visst antal spelare. Gå efter blindsstorlek samt antal spelare kombinerat istället, främst då blindsstorleken. Citera
Sansrom Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Lycka till med er spamm^H^H^H^H^Hundervisning! Citera
lardigpoker Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Postad 7 November , 2006 tack dlinder, prövar mång saker utan framgång. Första forum ja hittat som är bra, har många frågor att få svar på. Förlåt om jag spammar dig, försök o blunda Citera
Sansrom Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 tack dlinder, prövar mång saker utan framgång.Första forum ja hittat som är bra, har många frågor att få svar på. Förlåt om jag spammar dig, försök o blunda Har inget emot att du frågar en massa, men det ger ju ingen större trovärdighet att ni försöker lansera en sida som heter blygsamma lardigpoker.se genom att bomba in ett gäng nybörjarfrågor. Citera
HenkeHero Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Ingen moderator som är vaken så här dags? Citera
Recommended Posts