Kape Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Jag kan nog moderera på både finska och svenska. Min tillgängliga tid är dock begränsad då jag är småbarnsfar, villaägare och husse. Jag har dock inget emot att dra mitt strå till stacken om det behövs kunskaper i det finska språket. Räkna dock inte med att jag är någon mästare i finskt språkbruk i textform då jag mestadels pratar finska. Citera
jm_j Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Undrar om det blev några nya moderatorer? Var länge sedan den här tråden skapades & vi verkar inte fått nya whipmasters. Citera
QoS Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Postad 1 December , 2006 Tålamod, young Jedi... - QoS Citera
jm_j Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Tålamod, young Jedi... - QoS Blixtbannar QoS i 1 timme för 50% OT Citera
cheunce Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Tålamod, young Jedi... - QoS WP my young padawan Alla vet ju att det är min tur att bli moderator Citera
sharkbite Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Ja varför inte har Finska som modersmål Citera
QoS Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Blixtbannar QoS i 1 timme för 50% OT Det blir många timmar i ban-hörnan för mig då. - QoS Citera
jm_j Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Blixtbannar QoS i 1 timme för 50% OT Det blir många timmar i ban-hörnan för mig då. - QoS Blir nog tyvärr samma här... En liten rekommendation är är sköta sig åtminståne i sådana här trådar som är menade att vara allvarliga. Ja varför inte har Finska som modersmål Därför 49,13 timmar ban för lysande första post är nog passande. Dukti vovve Jussi! http://www.kerrolisaa.com/kuvat/onnittelut.jpg isf det är svårt att förstå på svenska. EDIT: Blev muntlig varning & smäll på käften istället. Samt 20% skatt på dagens playmoney vinster. Citera
Recommended Posts