Gå till innehåll

Noi fortsätter bygga rulle på NL 200!


NoiSoli*

Recommended Posts

Tjenare alla pf:are 8-)!

 

Funderat länge på o starta en dagbok igen efter ha hämtat insperation hos många här på pf bland annat dapine, punkrock o eyedol <---- trots att han är gårdare :P

 

Hade en dagbok här förut under nicket Wh00pAss men som dog ut, men eftersom poker kan vara ganska ensamt och ointrassant för min vänner IRL så kan de vara kul o snacka med jämnlika pokerintresserade.

Får ju erkänna att man blir lite avis på gänget från norköping där alla ser ut att lira poker :D

 

:club:Om mig själv

Heter Robin och är 20 år uppväxt på den lilla ön Gotland o bor för tillfället i Västerås, men har precis fått reda på att man fått en lägenhet i sthlm från och med 15 januari känns så skööönt :).

Mina intressen är mängder med sport framförallt fotboll, givetvis poker :roll:, och en massa annat :heart:

 

:diamond:Min pokerkarriär

Har spelet poker i snart 3 år nu då man fick upp intresset tack vare WPT.

Började lira online lagom när Unibet startade sin poker och man började harva på Unibets €0.25/0.50 bord med en massa skott givetvis :oops:.

I början gick de ju sådär då jag hade ganska lätt o bygga upp lite kapital men så fort jag fått ihop en okej bankrulle så spelades det bort på högre nivåer läs ----> tilt. Kan tillägas att tilten ännu är ett problem :evil:

 

:spade:Vart är jag idag?

Lirar som sagt poker på heltid så de e min enda inkomstkälla så har blivit tvungen o ta money & manegment på allvar..

Har för tillfället en bankrulle på runt $13 000.

Nivåerna jag lirar just nu är NL 200 och en hel del turneringar varvat med lite sit/go:s.

 

:heart:Mål med dagboken

Målet med dagboken e väll framförallt att lära känna lite pokerintresserade vänner och kunna föra lite diskussioner om händer etc.

Kommer försöka köra daglig uppdatering av hur dagen har slutat men räkna med dem tidigt på morgonen då ens dygnsrytm tack vare pokern inte e den bästa :oops:

 

Hoppas jag kommer få några som följer dagboken iaf :heart:

 

Wish me some luck :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sammanfattning av Oktober:

Varit en ganska trög månad då jag lirat endast på pokerstars den här månaden började riktigt bra med en uppgång av 5 inköp sen har de fallit tillbaka och slutade oktober minus $330 så nya tag den här månaden.

 

Tänkte gå igenom bankrullen och lite mål för november

 

:diamond:Bankrulle

 

Tryckte in $3000 igår på betfairs nya klient eftersom jag älskar programvaran :P

 

Betfair :spade:$3247

Pokerstars :spade:$6234

Neteller :spade:$2500

 

Så rullen ligger runt $12 000

 

:club:Mål för November

 

Spela ca 30-35 timmar poker i veckan

Köpa pokeroffice eller pokertracker, vilket e bäst?

Uppdatera på pokerforum :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej betfair buggar rejält nu :?

 

För de första så fick man upp ett meddelande att this table is closed o man fick lämna, men man har inte fått tillbaka pengarna man satt med på bordet.

 

De andra problemet är att man kan inte anmäla sig till en turnering för då står de not enough credit :(

 

Hoppas dem får ordning på de blir o lira på pokerstars nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man klar med dagens spel.

Har lirat på betfair och gillar klienten skarpt.

 

Spelat lite över 1000 händer idag och slutade pluss $468.

Tydligen så har betfair inte fått igång sina HH så kan inte ge er några :( var inblandade i några intressanta potter där jag fick folda på river.

 

1/11 + $468

 

Kommer räkna en dag före eller vad man ska säga för nu e de ju den 1/11 så skriver så lol jaja ni förstår 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe man är en riktig trött jäkel alltså klev upp nu vid 15.00 på tok för sent egentligen men har svårt o få ihop dygnsrytmen då jag spelar mest sena svenska kvällar :?...

Åka till thai eller australien kanske får bli ett alternativ..

 

Ska äta lite frukost nu :roll: sen e de dags o börja lira :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här hade man missat, ska bli riktigt skoj att följa :D

 

Angående Pokertracker vs pokeroffice så tycker jag att pokertracker är myyyycket bättre :D

 

Är jag helt fel ute eller har betfair 30% RB som gäller ALLA spelare (kanske har drömt det :P ) ?

 

Stort lycka till allafall! :D

 

Tackar dapine ;)

Ska köpa pokertracker nu så ska försöka lära mig de ikväll :D

Alltså jag får inget klokt svar från betfair...Pokerchamps har ju de så troligtvis så kommer betfair ha de oxå.

 

O tack igen 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite rolig grej som hände förut när jag skulle hämta ut 3 biljetter till norra nedre på söndag var att jag hon som stod i kassan uppfatta en bokstav som ett V istället för ett U när hon skrev i bokningen hon sa plötsligt så du gillar adventkonserter :shock:..... Öh va ja trodde jag hade beställt fotbollsbiljetter :P

 

Snälla skansen ge oss ett kryss mot elfsborg :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är spelet på betfair?

 

Tja!

Jag har ju alltid gillat pokerchamps så då e de ganska enkelt för mig o välja betfair med tanke på deras kundservice och bonusar.

 

Spelarna på betfair kommer ju främst från europa mycket engelsmän men även annan fisk som italienare, fransmän, litauen mm.

Föredrar själv o spela mot spelare från dessa länder då de e så pass mycket sämre undviker helst grindande svenskar.

 

Många av spelarna e riktiga synstationer o galningar, tvekar inte o ställa på drag o sånt :)..

 

Jag gillar de skarpt definitivt värt o testa tycker jag :D

Hoppas de ger lite klarhet dapine :P

 

Lite offtopic helt ortoligt att Arsenal inte lyckats måla :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ju lirat en del på pokerchamps så klienten är ju riktigt go vet jag :D

Jo klienten e grym :) har du spanat in betfairs blåa klient gillar den ännu mer än champs gröna.

 

Men man kan väl ej få HHs därifrån än? :(

Betfair säger att HH kommer funka inom en snar framtid.

 

tack för svaret allafall :D

Lugnt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...