pokernoerden Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Efter att ha läst alla andra dagböcker på forumet tänkte jag skapa en egen, till skillnad från de flesta här inne så spelar jag ultralågt. Jag har inget kapital att sätta in, eller jo, kapital har jag. Men jag får inte sätta in, är nämligen bara 15 bast. Reggade mig på VC poker och ska spela upp mina 10$. För att inte förlora allt spelar jag på 0,10$ sng och ska köra på 100 inköp. Det vill säga när jag har 20$ kör jag 0,20$. Jag lär inte vinna mycket men tänkt att nuka upp mig lite. Meriter är väl att från 0$ spelat upp från freerolls till 200$. Men eftersom jag inte fick ta ut pengarna för farsan försökte jag spela några 35$ MTT men det gick skit. Ska spela lite MTT(0,6$) när jag har tid också. Mål; Spela upp stacken till 100$ Undvika megatilt Undvika syn med craphänder som "kan bli något" Spela bort alla fiskars pengar.
cOP Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Är det verkligen olagligt för en 15åring att spela även om det är med 10 gratis dollar? Jag tkr både du och din far verkar ha bra med vett bakom pannbenet, lycka till med dina 10 dollar!
aspelin Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 It is illegal for anyone under the age of 18 to open an account or to place a bet with Victor Chandler. We take our responsibilities in this area very seriously and carry out stringent age verification checks on customers who use payment methods available to children. We also reserve the right to suspend accounts whilst we request documentation. Anyone under the age of 18 found using this site will have winnings forfeited and the account will be closed with immediate effect.
pokernoerden Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Okej, avslutar mitt acount dårå. Blir play money på någon annan sida. Hejdå
Ralph247 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Snyggt jobbat med dagboken. 18-årsgräns på forumet någon?
Fnii! Grrp! Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Okej, avslutar mitt acount dårå. Blir play money på någon annan sida. Hejdå Äsch, varför? Du hamnar ju inte i finkan, det värsta som kan hända är ju att de beslagtar pengarna du ändå inte kan ta ut. Hade du tänkt stoppa in riktiga pengar på kontot när du blir 18? Fisken rinns ju att de läger ihop ett och två. Eller subtraherar arton med tre. Nåja, lycka till!
aspelin Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Okej, avslutar mitt acount dårå. Blir play money på någon annan sida. Hejdå Äsch, varför? Du hamnar ju inte i finkan, det värsta som kan hända är ju att de beslagtar pengarna du ändå inte kan ta ut. Hade du tänkt stoppa in riktiga pengar på kontot när du blir 18? Fisken rinns ju att de läger ihop ett och två. Eller subtraherar arton med tre. Nåja, lycka till! Varför vill du att någon som är under 18 bryter mot reglerna och spelar? För att han ska bli spelberoende tills han fyller 18?
Fnii! Grrp! Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Varför vill du att någon som är under 18 bryter mot reglerna och spelar? För att han ska bli spelberoende tills han fyller 18? Mnjaeeh... Alltså. Nej. Jag mest tyckte att det inte var så farligt eftersom han varken kan sätta in eller ta ut stålars. Men du har väl rätt. Nu känner jag mig hemsk.
vonClopt Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 bara för att han är 15år behöver han inte bli beroende för det. vet av många 15-16åringar som tjänar rätt så stora cash. HADE ni varit 15år skulle nog ni inte vilja höra, tex du är minderårig du får inte spela bla bla... jag tror nog alla har lirat som minderåring. Men håller med till viss del, att många blir beroend och inte bara minderåriga utan även myndiga, det är ett stort problem
jezaja Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 vet av många 15-16åringar som tjänar rätt så stora cash. Att man tjänar pengar göra att man automatiskt inte är beroende då?
vonClopt Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 nej, har ej sagt det. Menar att de också kan ha kontrol på sitt spelande fast de är minderåriga
Recommended Posts