limpan73 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Någon som ska på Xpokertalents seminariedag i Stockholm lördagen den 11/11 och är från mina trakter (Skåne, Halland) så hör gärna av dig. Kanske kan vi snacka samåkning? Skulle också vara roligt att höra vad ni tror om evenemanget? Citera
simon1583 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Jag är väldigt nyfiken på vad folk har att säga om det här. Jag har nämligen fått en jokerplats och undrar hur lycklig jag ska vara. Pratade med ett känt svenskt proffs om det i helgen och han sa att det hela verkade vara ett skämt där de sk. lärarna inte kan särskilt mycket om poker. Jag vet dock inte om proffset har någon exakt koll på det hela, jag avvaktar med andra men dyker självklart upp den 11:e. Citera
fl0w Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Vet inte mer än av att jag utan att ha varit involverad åt något håll fått intrycket av att allt är ett stort PR-jippo. Citera
ebisumaru Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Har också vunnit en jokerplats. Hela konceptet känns dock ganska flummigt. Ska ändå bli skoj att höra vad de säger. Vilket är det smidigaste sättet att ta sig dit från Skåne (Lund)? Vet nån hur nära lokalen är från tåg och flyg? Citera
sandsater Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Antar att man inte får resan betald? Får väl vara rätt nöjd med att jag vann ett utav kvalen och fick 365$. Att finalen sedan gick åt skogen kan väl kanske kvitta. Citera
Recommended Posts