Gå till innehåll

Razzia hos Alingsås Pokerlubb!


AxA123

Recommended Posts

Hej ärade pokerhjältar!

 

Idag hände något otroligt tråkigt hos alingsås pokerklubb.

 

Mitt under pågående kick-off, som förövrigt lockade 118 pokersugna hälsade polisen på med en husransakan.

 

Verkligen jättetråkigt, efter att arrangemanget hade flytit på felfritt och alla varit jättenöjda.

 

jag, som stog ansvarig för turneringen blev tagen till förhör utan att knappt få prata med deltagarna vad som gällde eftersom jag visste att de inte skulle hitta någonting.

 

hur som helst så gick förhöret bra. Brottet var rubricerat dobbleri, vilket jag lugnt och sansat förklarade att så inte var fallet eftersom mer än raken gick till mat, extrapriser och sercive.

 

Jättetråkigt att poliser lägger resurserna på sånna här trevliga och snälla arrangemang. Hoppas nu verkligen ni pokerspelare agerar och vägrar acceptera det här. Vi har absolut alkoholförbund på klubben och har väldigt god koll på mhur mycket våra medlemmar spelar för. Vi har en riktigt bra medlemsbas med bra människor med bra jobb. att poliserna lägger så stora resurser att skicka ner 15 poliser (ja, 15!!) är verkligen beklagligt.

 

Tillsammans är vi starka. Nu ska frågan upp i debatt!

 

 

 

/Pierre, Alingsås pokerklubb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...