Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turneringar 28-29/10


uo

Recommended Posts

Lirar $250k'n pa FTP. Nickar Jennez.

 

Lar dock aka ut inom forsta timmen. All min tur forbrukades forra sondagen... :cry:

Jag spelar samma.... och eftersom jag blev sämst av alla Räjlbörds borde jag vinna imorrn?
nejdå jennez, när börjar den på ftp?
Den börjar kl 23 för Jennez, 24 för dig och 01 för mig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar kvalet till WPT Pokerstars carribean adventure just nu, 351 startande och sjutton priser, vore så sjukt nice att få åka till bahamas i januari...

*drömmer mig bort*

 

Ska försöka försvara min vinst från förra veckan i starsmiljonen, inget annat är bestämt men blir nog en del tuneringar på stars ikväll.

 

Du har inte råd att köpa in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råd och råd, visst jag vann ju tillräckligt förra veckan för att köpa in mig direkt, men det känns dumt. Har ingen lust att lägga ut $12k på en pokertunering även om det skulle vara på Bahamas, mestadels för att jag inte tror jag har så stor chans att placera mig i tuneringen för att det ska vara EV+.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att man kan se det som en bonus och kanske ta ett skott om du nu inte har rulle.

 

Jo det är klart, men då tar jag hellre än veckas semester på Bahamas för typ $3k och skippar tuneringen, enbart att jag försöker kvala in ser jag som en jättebonus. Sen funkar jag inte riktigt så att jag kan ta ett $12k skott, jag är alldeles för snål. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg den. Inget rolig. Visserligen hade jag inte följt spelet upp tills dess, men tycker det var lite väl hårt spelat av er båda att stoppa in alla pengar preflop när blindsen fortf. var på 50/100 eller om det var 100/200 och ingen var spec. short.

 

Så här i efterhand kan jag inte göra annat än att hålla med, jag borde nöjt mig med att syna preflop och sen stoppat in på en semi-ofarlig flopp (läs en bräda utan ett äss, typ).

 

Jaja, det är ett tag kvar tills tuneringen spelas och det kommer fler chanser att kvala in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar $250k'n pa FTP. Nickar Jennez.

 

Lar dock aka ut inom forsta timmen. All min tur forbrukades forra sondagen... :cry:

Jag spelar samma.... och eftersom jag blev sämst av alla Räjlbörds borde jag vinna imorrn?
nejdå jennez, när börjar den på ftp?
Den börjar kl 23 för Jennez, 24 för dig och 01 för mig.

 

Nej minsann! Jag ar faktiskt hemma i Sverige! Wohoo! :D

 

Dock ar jag extremt bakis... vaknade typ for en timme sen... Lovar dock att gora mitt basta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...