kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 ute efter en kkxx flopp q44 efter raisad pre. han sitter o bettar halva pott ja såsar in o han synar o visar upp 4an Citera
thestonk Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Varför kan inte kortleken lära sig oddsen? Citera
slashyboy Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Varför kan inte kortleken lära sig oddsen?går riktigt bra har 39 k nu trots att ja torkasde en 12k pott nyss med lite oflyt Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 slahyboy har inte haft oflyt sedan han såg dagens ljus för 18 år sedan. sätter runner runner stegar o högre kåkar på river. största klonkarn i västsverige:P. Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 måste berätta om min vapendragare och kollega som nu ligger på andra plats i kryssningsrullen . Killen går upp på 5-10 och överspelar sin bankroll som vanligt(ja det hör till min vardag också) sedan tar han hem ett par små potter på aggresivt spel. Plockar sedan upp qj i sen position och reisar lite för att få omslag från dealer. floppen kommer A24 och slashy betta ut killen slår om och slashy säger till mej att han trycker in degen för han har ju trots allt floppat backdoor stegdrag med underkort . motståndaren blixtsynar och trycker upp AK i nyllet men blir snabbt nerslaskad av Turn K river 10 så går det när man har missreads Citera
slashyboy Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 måste berätta om min vapendragare och kollega som nu ligger på andra plats i kryssningsrullen . Killen går upp på 5-10 och överspelar sin bankroll som vanligt(ja det hör till min vardag också) sedan tar han hem ett par små potter på aggresivt spel. Plockar sedan upp qj i sen position och reisar lite för att få omslag från dealer. floppen kommer A24 och slashy betta ut killen slår om och slashy säger till mej att han trycker in degen för han har ju trots allt floppat backdoor stegdrag med underkort . motståndaren blixtsynar och trycker upp AK i nyllet men blir snabbt nerslaskad av Turn K river 10 så går det när man har missreadsfinalbord nu, dock gått enr mig tll26 k fårn de 50 ja hade innan Citera
slashyboy Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Vi är tre som spelar och sex som autofoldar vid mitt bord. Jag spelar OCH atofoldar. Har 7500, en flopprocent på 5% hur får man sina 10 dollar?förs dom in automatiskt på pokerstarskontot? Citera
danielfroberg Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Vi är tre som spelar och sex som autofoldar vid mitt bord. Jag spelar OCH atofoldar. Har 7500, en flopprocent på 5% hur får man sina 10 dollar?förs dom in automatiskt på pokerstarskontot? Cash is king! Citera
gdaily Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Postad 5 November , 2006 Vi är tre som spelar och sex som autofoldar vid mitt bord. Jag spelar OCH atofoldar. Har 7500, en flopprocent på 5% hur får man sina 10 dollar?förs dom in automatiskt på pokerstarskontot? Ja Citera
slashyboy Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Vi är tre som spelar och sex som autofoldar vid mitt bord. Jag spelar OCH atofoldar. Har 7500, en flopprocent på 5% hur får man sina 10 dollar?förs dom in automatiskt på pokerstarskontot? Ja när? Citera
gdaily Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Postad 5 November , 2006 Vi kollar upp varför det inte skedde automatiskt nu i början av veckan, med supporten. Citera
slashyboy Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Vi kollar upp varför det inte skedde automatiskt nu i början av veckan, med supporten.okej, det står nämligen att de ska föras över manuellt:S. När kan man vänta sig få sin förv'rvade slantar då? Citera
gdaily Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Postad 5 November , 2006 I början av veckan, som sagt Citera
PokerStars_Johan Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Vi kollar upp varför det inte skedde automatiskt nu i början av veckan, med supporten.okej, det står nämligen att de ska föras över manuellt:S. När kan man vänta sig få sin förv'rvade slantar då? De kommer att komma in under dagen. /Johan PokerStars Citera
Recommended Posts