PrisonX Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Från och med November har vi en tredje aktör på den svenska marknaden, Slitz startar en egen pokertidning med utgivning av premiär nummret 14 november, och en svag gissning är att den handlar mer om klädpoker än andra former av poker, vad tror ni själva ? http://expressen.se/index.jsp?a=730745 Citera
toyzar Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 undrar om den blir lika intelligent som slitz Citera
PrisonX Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Jag dömer den inte innan första nummret är släppt men en vild gissning är att den kommer floppa men som sagt får vi se, vilka kommer köpa respektive inte köpa? Citera
Wicker Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 ... men en vild gissning är att den kommer floppa men som sagt får vi se Pokerhumor? Floppa ett monster eller floppa helmiss? Jag kan självklart ge dem en chans och köpa ett nummer men mina förväntningar är inte superhöga. Citera
Recommended Posts