Gå till innehåll

Fel personlighet för poker?


Richthofen

Recommended Posts

Det är jobbigt att behöva acceptera sig som en sådan om man dessutom blev hånad (mobbad) under sin skoltid m.m.

 

När jag läser detta vill jag absolut inflika att många människor som blivit hånade/ mobbade under sin uppväxt är vinnare. Och då menar jag inte på poker utan generellt. Hur många gånger har man inte läst om stjärnor som berättat om hur de blivit mobbade/trakasserade under uppväxten. Likadant med businessmen etc etc.

 

De som utsätter andra för sådan skit är de riktiga förlorarna. Patetiska människor som rackar ner på andra för att kompensera för egna brister.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är jobbigt att behöva acceptera sig som en sådan om man dessutom blev hånad (mobbad) under sin skoltid m.m.

 

När jag läser detta vill jag absolut inflika att många människor som blivit hånade/ mobbade under sin uppväxt är vinnare. Och då menar jag inte på poker utan generellt. Hur många gånger har man inte läst om stjärnor som berättat om hur de blivit mobbade/trakasserade under uppväxten. Likadant med businessmen etc etc.

 

De som utsätter andra för sådan skit är de riktiga förlorarna. Patetiska människor som rackar ner på andra för att kompensera för egna brister.

Sanning fast med viss modifikation eftersom desto fler mobbade mår jävligt dåligt även många år efter mobbningen därför att de har fått ärr för livet. Tvångstankar, dåligt självförtroende och andra trista problem. Stjärnorna är ju bara en liten procent av alla dem som har blivit mobbade. Men från det ena till det andra så påverkas mitt spel starkt av att jag är för optimistiskt lagd (precis som min morsa). Därför är min personlighet troligtvis inte lämpad för poker. Jag tror alltid att jag ska komma tillbaka om jag bara gör ett inköp till och spelar riktigt säkert (inbillar jag mig i min enfald). Visst borde jag sluta men suget efter poker är ett tufft hinder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man är ingen förlorare om man slutar, man är heller inte en sämre människa. Man är helt enkelt ingen pokerspelare, och var fan ligger skammen i det?

 

Detta är kvalificerat dravvel enligt min mening. Jag tycker visserligen själv inte att man är en förlorare/sämre människa för att man slutar spela poker, men det är ingenting annat än en rent subjektiv åsikt.

 

Varför skrev du det där egentligen? Är du dum i huvudet? Snälla, tvinga mig inte att utveckla varför jag skrev som jag gjorde nu för det känns verkligen inte som att det finns någon anledning till det.

 

Tja, var ligger skammen i att inte kunna få stånd, inte kunna dricka alkohol under ordnade former, sakna vänster öra? Allt är ju, i förlängningen, en fråga om omgivningens acceptans för olikhet.

 

Wow. Idiocy at its purest. Det jag snackade om handlade om acceptans och skam inom en viss given grupp. Måste du spela idiot för att du tycker att det är roligt? Gör det någon annanstans för helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man är ingen förlorare om man slutar, man är heller inte en sämre människa. Man är helt enkelt ingen pokerspelare, och var fan ligger skammen i det?

 

Detta är kvalificerat dravvel enligt min mening. Jag tycker visserligen själv inte att man är en förlorare/sämre människa för att man slutar spela poker, men det är ingenting annat än en rent subjektiv åsikt.

 

Varför skrev du det där egentligen? Är du dum i huvudet? Snälla, tvinga mig inte att utveckla varför jag skrev som jag gjorde nu för det känns verkligen inte som att det finns någon anledning till det.

 

Tja, var ligger skammen i att inte kunna få stånd, inte kunna dricka alkohol under ordnade former, sakna vänster öra? Allt är ju, i förlängningen, en fråga om omgivningens acceptans för olikhet.

 

Wow. Idiocy at its purest. Det jag snackade om handlade om acceptans och skam inom en viss given grupp. Måste du spela idiot för att du tycker att det är roligt? Gör det någon annanstans för helvete.

Jag ställer mig faktiskt på Stahls sida i den här lilla konflikten 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, något är fel här i världen. Håller med Stahl för första gången :shock:

 

Som jag ser det är jag inne i Stahls spår om hur man är accepterad i samhället, och hur sin uppväxt har sett ut. Jag ser Poker som livet i sig. Hur man tacklar svårigheterna man möter. Vilken självkännedom man har, och sin självdistans.

 

För att förebygga ditt problem du har så måste du först känna dig själv. Vem du är(självkännedom), och vad andra ser dig som (Självdistans) och på vilket sätt du reagerar på andras åsikter, samtidigt som du bejakar dina egna tankar rörande den situation du är i.

 

Mina väldigt subjektiva tankar om dig grundar sig på att du var mobbad i skolan, och du vill hävda dig, och visa dig för andra att du klarar av det här. Folk som mår väldigt dåligt har en tendens att försöka bevisa för sig själv och omvärlden att denne existerar.

 

Som sagt. Det som hindrar dig från att bli en vinnande spelare är dig själv och omvärlden runt omkring dig. Och det är resultatet av för lite livserfarenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, något är fel här i världen. Håller med Stahl för första gången :shock:

 

Första men förhoppningsvis inte sista. Kanske finns det hopp för dig.

 

Som jag ser det är jag inne i Stahls spår om hur man är accepterad i samhället, och hur sin uppväxt har sett ut. Jag ser Poker som livet i sig. Hur man tacklar svårigheterna man möter. Vilken självkännedom man har, och sin självdistans.

 

Man kan se det på det sättet du säger... jag gör det mest när jag är full, dock.

 

För att förebygga ditt problem du har så måste du först känna dig själv. Vem du är(självkännedom), och vad andra ser dig som (Självdistans) och på vilket sätt du reagerar på andras åsikter, samtidigt som du bejakar dina egna tankar rörande den situation du är i.

 

Du nämnde ordet "självdistans" i våra diskussioner också, och du är helt ute och cyklar när du säger det i det här sammanhanget. Det kan förklara varför jag trodde att du rökte både det ena och det andra när du drog upp "självdistans" i våra diskussioner också.

 

Självdistans är ens EGEN förmåga att ha perspektiv på saker och ting rörande en själv. Vissa människor på det här forumet som lyckas klonka både lite här och lite där lever helt uppe bland molnen utan någon som helst verklighetsanknytning till samhället eller "verkligheten". DESSA personer har ingen självdistans.

 

Ens egna tankar angående ens egen situation är oftast väldigt irrelevanta eftersom de oftast inte är i kongruens med verkligheten då det undermedvetna oftast har övertaget... en ond cirkel som bara stimuleras av ens egna "felaktiga" tankar och upplevelser om sig själv och sin situation. Det var därför jag beskrev hur folk rationaliserar om varför de förlorar istället för att bara se kallt på situationen(vilket de inte är kapabla till) och KONSTATERA att de förlorar.

 

Mina väldigt subjektiva tankar om dig grundar sig på att du var mobbad i skolan, och du vill hävda dig, och visa dig för andra att du klarar av det här. Folk som mår väldigt dåligt har en tendens att försöka bevisa för sig själv och omvärlden att denne existerar.

 

Inte just att de existerar kanske, men du är definitivt inne på rätt spår.

 

Som sagt. Det som hindrar dig från att bli en vinnande spelare är dig själv...

 

Det som hindrar honom att bli en vinnande spelare är hans personlighet... det känns lite bättre att säga än att säga "dig själv", det blir direkt skuldbeläggande på han själv, när det inte är HANS fel.

 

...och omvärlden runt omkring dig. Och det är resultatet av för lite livserfarenhet.

 

Fel. Det är resultatet av DÅLIG livserfarenhet. :)

 

edit:

 

För övrigt angående begreppet "självkännedom".. något som 95% här tror att dom har men i själva verket har nog knappast 5% av alla det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså Stahl. Det är ju så uppenbart att du kör den politiskt korrekta stilen. Dessutom är du ju otroligt duktig. Du inte bara läxar upp folk som är trevliga och försöker hjälpa den drabbade att hantera sitt pokerspel.

 

Därutöver förklarar du för alla hur svart och vit världen är genom alkoholistjämförelser som endast är semirelevanta. Genom dina snillrika formuleringar lyckas du dessutom berätta för andra människor vad de ska och inte ska känna skam över.

 

Ungefär som att berätta för en alkoholist att han minsann inte ska känna skam över att han inte kan dricka under ordnade former. Om han känner så så är det så. Du har ingen som helst djävla rätt att tala om för människor vad de ska känna skam över.

 

jag orkar inte leta på källor, men det här är fakta

 

 

Fantastiskt. Man kan ju påstå vad som helst och sed an skriva så! Hitler älskade judar. Jag orkar inte heller leta reda på källor, men det här är fakta. Bara att tacka och ta emot.

 

Är du dum i huvudet?
Japp. Bra argumentationsteknik förresten. Om någon inte delar din världsbild så är han dum i huvudet. Punkt slut. Det är väl också fakta.

 

Sammanfattning av vad du har sagt i denna tråden.

1: Tipsa inte människor som tiltar om hur man inte ska tilta. Berätta istället för dem att de aldrig mer ska spela poker.

 

2: Alla som inte delar ovanstående är dumma i huvudet alternativt själva borde sluta spela:

 

Han får råd av människor hur han ska hantera sin emotionella personlighet, genom att spela si och så och si och så. Varför väljer de människorna att säga så? En anledning (jag säger inte att ni som svarat faller här under) kan vara att de stundtals känner igen sig i OPns situation (vissa har ju beskrivit hur DOM behandlar sin "tilt").. men om de då säger att de tycker att OPn ska sluta spela, borde dom SJÄLVA inte sluta spela då? Jo, det borde dom. Men skulle inte det innebära att dom har misslyckats själva? Svar jo.

 

Stahl du ÄR MIN GUD!!! Du har tydligen ALDRIG tiltat. Därutöver har du sagt att jag ska sluta spela poker (indirekt). Samt att jag har "misslyckats".

 

Hur fan har du mage att döma mig med flera bara för att vi har tiltat - kommit på sätt att förhindra det OCH - värst av allt - har delat med oss av tips som förhindrar/lindrar tilt.

 

Du måste vara den mest självgoda människa jag någonsin har sett skriva någonting över huvudtaget. Jan Guillou inräknad. Rush Limbaugh likaså.

 

Edit: Är det så djävla illa att vinnande pokerspelare får en extremform av hybris som gör dem till självutnämnda experter på allt från psykologi till hästavel. Kommer det måhända tillsammans med din titel som "avancerad pokerskribent" stahl? Eller oj förlåt "klubbvärd" menar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså Stahl. Det är ju så uppenbart att du kör den politiskt korrekta stilen. Dessutom är du ju otroligt duktig. Du inte bara läxar upp folk som är trevliga och försöker hjälpa den drabbade att hantera sitt pokerspel.

 

I FUCKING AIM TO PLEASE.

 

Därutöver förklarar du för alla hur svart och vit världen är genom alkoholistjämförelser som endast är semirelevanta. Genom dina snillrika formuleringar lyckas du dessutom berätta för andra människor vad de ska och inte ska känna skam över.

 

Vad är fel med det då?

 

Ungefär som att berätta för en alkoholist att han minsann inte ska känna skam över att han inte kan dricka under ordnade former. Om han känner så så är det så. Du har ingen som helst djävla rätt att tala om för människor vad de ska känna skam över.

 

Om du vill gå in på alkoholismdiskussion... alkoholism är ju hyggligt fastställt som en genetiskt betingad sjukdom... självklart ska en SJUK människa inte känna skam för sin sjukdom. (för övrigt: du ÄR dum i huvudet). Vadå rätt att "tala om" för människor vad de SKA känna skam över? Jag säger till dom vad som INTE ska känna skam över. Hitta skillnaden för fan.

 

"jag orkar inte leta på källor, men det här är fakta"

 

Fantastiskt. Man kan ju påstå vad som helst och sed an skriva så! Hitler älskade judar. Jag orkar inte heller leta reda på källor, men det här är fakta. Bara att tacka och ta emot.

 

Mmm för det känns som att det ligger lika nära tillhands, va?

 

"Är du dum i huvudet?" Japp. Bra argumentationsteknik förresten. Om någon inte delar din världsbild så är han dum i huvudet. Punkt slut. Det är väl också fakta.

 

Jag har visserligen förstått att du faktiskt är lite konstigt funtad, men blanda inte ihop en fråga (om än retorisk) med argumentationsteknik. Och för övrigt.. en människa som inte delar min världsbild är verkligen inte dum i huvudet. Han har bara fel. DET är fakta.

 

Sammanfattning av vad du har sagt i denna tråden.

1: Tipsa inte människor som tiltar om hur man inte ska tilta. Berätta istället för dem att de aldrig mer ska spela poker.

 

Läs igen, läs rätt. Du har tydligen missförstått.

 

2: Alla som inte delar ovanstående är dumma i huvudet alternativt själva borde sluta spela:

 

"Han får råd av människor hur han ska hantera sin emotionella personlighet, genom att spela si och så och si och så. Varför väljer de människorna att säga så? En anledning (jag säger inte att ni som svarat faller här under) kan vara att de stundtals känner igen sig i OPns situation (vissa har ju beskrivit hur DOM behandlar sin "tilt").. men om de då säger att de tycker att OPn ska sluta spela, borde dom SJÄLVA inte sluta spela då? Jo, det borde dom. Men skulle inte det innebära att dom har misslyckats själva? Svar jo."

 

Stahl du ÄR MIN GUD!!! Du har tydligen ALDRIG tiltat. Därutöver har du sagt att jag ska spela poker. Samt att jag har "misslyckats".

 

Grabben, jag har nog tiltat och gulat fler gånger än du käkat middagar i ditt liv. Inte för att det på NÅGOT sätt är relevant till det jag skrivit eller till diskussionen.

 

Hur fan har du mage att döma mig med flera bara för att vi har tiltat - kommit på sätt att förhindra det OCH - värst av allt - har delat med oss av tips som förhindrar/lindrar tilt.

 

Döma? Jag hävdar att ni har fel och att era "kommit på sätt att förhindra det" är rationaliserade illusioner.

 

Du måste vara den mest självgoda människa jag någonsin har sett skriva någonting över huvudtaget. Jan Guillou inräknad. Rush Limbaugh likaså.

 

MY EYES ARE BURNING. För övrigt tar jag det som en komplimang, även om det du skrev oftast inte hade någonting att göra med det jag skrev. Du spelar antingen dum eller missförstår grovt.

 

edit:

 

Är det så djävla illa att vinnande pokerspelare får en extremform av hybris som gör dem till självutnämnda experter på allt från psykologi till hästavel. Kommer det måhända tillsammans med din titel som "avancerad pokerskribent" stahl? Eller oj förlåt "klubbvärd" menar jag.

 

Nu är det så att jag har hållit på med hästar sen jag var 5 år gammal, varit aktiv som instruktör samt tävlingsryttare med egna hästar fram tills dagsläge. Jag tror jag kan en hel del om hästar och om hästavel.

 

Vänta lite.. hur katten är DET relevant egentligen?..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäkla massa flum i den här tråden måste jag säga. Vad jag förstått är OP aningen besatt av sitt spelande och förlorar dessutom. Detta gör honom i objektiv mening till förlorare. Både historiskt och förväntat.

 

Grejen är bara att det inte är något problem. Precis som det inte är ett problem att ha kört in degen med KK och se att motståndaren visst satt på AA. Situationen är ur ens händer och det finns inget mer att göra där. Klicka på "reload" och släpp resten.

 

På samma sätt är det om man inte har känslor + intellekt att bli en vinnande pokerspelare. Man kan knappast förändra sig själv till den grad att det faktiskt blir meningsfullt att lägga en massa tid på poker. Det är bara att inse att man själv är KK och poker är AA. Inget fel i det, men det är jäkligt dumt att fortsätta stångas när det ändå bara är att köra in degen med KK mot AA.

 

Vi är alla förlorare och misslyckande på otaliga områden. Det kan vara att hoppa av universitetsprogram, bli dumpad, sunka ned sig och få kulmage, misslyckas med uppkörningen, fått sparken, osv. Än sen?

 

Om man lyckas med mer än 10% av det man föresätter sig är man alldeles för försiktig. Vill man maxa vad man får ut av livet så får man ju samla på sig en väldig massa misslyckanden på vägen att hitta något lyckat.

 

Så här bör man tänka om pokern ger minus eller otillräckligt värde på tiden: "Ok, jag försökte med poker och misslyckades. Dags att pröva något annat."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill gå in på alkoholismdiskussion... alkoholism är ju hyggligt fastställt som en genetiskt betingad sjukdom... självklart ska en SJUK människa inte känna skam för sin sjukdom.

 

Eh? Varför skulle man inte känna skam över saker som är genetiskt betingade? Folk skäms ju både över att vara fula och dumma vilka båda ofta är genetiskt betingade.

 

Men snälla... sluta. Vi vet båda två att du är intelligentare än mig men i det här fallet kan du inte säga något. Man SKA inte skämmas för sådant, det är ju hur jävla uppenbart som helst. Ja, okej, vill du utgå från vad "verklighetens" samhällsnormer är, uppsatta av de "framgångsrika", media och kommersialismens fanbärare, så fine... då ska man ENLIGT DOM skämmas för det, men det betyder verkligen inte att man SKA skämmas för det, vilket är det enda jag har sagt. Varför väljer du egentligen att argumentera motsatsen här? Det har ju inget som helst värde, och framförallt måste ju även du förstå att det är fel.

 

Ja, folk skäms över att vara fula och dumma... vad i helvete har det med diskussionen att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan nu kommer Hjort in och rör runt med stora veven!!!

 

NICE!!!

 

Är du ironisk? Jag är rätt säker på att det går mycket bättre för mobbare i snitt än det gör för mobbade.

 

Nu när du säger det så blir jag osäker. I detta fall bygger jag (dessvärre kanske) min uppfattning på att jag läst en massa artiklar i flertalet damtidningar/skvallerblaskor där exempelvis Therese Ahlshammar berättar om hur hon blivit mobbad. För att ta ett par fler konkreta exempel så här på fyllan och rak arm: Carolina Kluft Ånrade mig! Tack google: BRIS har valt att rikta kampanjen (blah blah blah), som föreställer:

 

°Carolina Klüft, 11 år, som kände att hon inte passade in.

 

° Magnus Carlsson, 13 år, retad för att vara konstig.

 

°Kim Källström, 9 år, som skämdes för sina öron.

 

°Jessica Andersson, 14 år, som var osäker och spinkig.

 

°Håkan Hellström, 8 år, klenast i klassen.

 

°Pernilla Wahlgren, 12 år, som kände sig utanför.

 

°Jonas Leksell, 11 år, som tyckte att han var annorlunda

 

"

 

 

Dessvärre hjort finns ingen motsvarande lista på Bris av typen

 

Peter Forsberg, 12 ÅR, som brukade bajsa i ful-Olas skåp.

 

Ken Lennard, 13 år, kastade nypon på tjockis-Olle på rasterna.

 

Därför blir det svårt att jämföra. Ytterligare en relevant fråga är: Vad är en lyckad människa. Men så Off topic ska vi väl ändå inte gå i den här tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte besvara alla dina dumheter så vi tar bara följande:

 

°Jessica Andersson, 14 år, som var osäker och spinkig.

 

°Håkan Hellström, 8 år, klenast i klassen.

 

°Pernilla Wahlgren, 12 år, som kände sig utanför.

 

Är att vara "osäker och spinkig", att VARA "klenast i klassen" (om han nu var det) samt att "känna sig utanför" samma sak som att vara mobbad i din förvridna värld? Inte konstigt att du är så sjukt ute och cyklar på en rälstandemcykel med en popcornmaskin på huvudet som du är.

 

Mobbad är för helvete systematiskt trakasseri (NEJ HJORT, systematiskt behöver i min mening inte vara planerad eller förberedd, den är oftast spontan men den är systematisk i meningen att den oftast är återkommande för en personen och vid tillfällen då mobbaren VET att han/hon/gänget kommer att stöta på individen), antingen fyskiskt eller psykiskt eller i värsta fall både och. Vad tänker du på när du tar upp exemplena som du gör? Vet du inte vad "mobbad" betyder eller tänker du att "mina inlägg blir inte lika dumma om jag skriver något seriöst, så jag försöker verka så korkad jag bara kan vara på fyllan.."?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan se det på det sättet du säger... jag gör det mest när jag är full, dock.

 

Säger inget här för det finns chans att jag missuppfattar.

 

 

 

Självdistans är ens EGEN förmåga att ha perspektiv på saker och ting rörande en själv. Vissa människor på det här forumet som lyckas klonka både lite här och lite där lever helt uppe bland molnen utan någon som helst verklighetsanknytning till samhället eller "verkligheten". DESSA personer har ingen självdistans.

 

Ja, och det här till också vilken syn andra människor har på en.

 

Ens egna tankar angående ens egen situation är oftast väldigt irrelevanta eftersom de oftast inte är i kongruens med verkligheten då det undermedvetna oftast har övertaget... en ond cirkel som bara stimuleras av ens egna "felaktiga" tankar och upplevelser om sig själv och sin situation. Det var därför jag beskrev hur folk rationaliserar om varför de förlorar istället för att bara se kallt på situationen(vilket de inte är kapabla till) och KONSTATERA att de förlorar.

 

Beror alldeles på vilken bra självkännedom man har. Det är ganska vanligt hos svenssons att de illusionerar bort sig i deras situationer med viljan. Och det är i sin tur i vilken kontextitet de har haft. Var väldigt intressant med det undermedvetna du nämnde. Du får gärna utveckla det eftersom jag själv har andra tankar om det undermedvetna.

 

 

 

Inte just att de existerar kanske, men du är definitivt inne på rätt spår.

 

Eller ja. Att synas om man säger så då.

 

 

Det som hindrar honom att bli en vinnande spelare är hans personlighet... det känns lite bättre att säga än att säga "dig själv", det blir direkt skuldbeläggande på han själv, när det inte är HANS fel.

 

Kanske var lite dåligt ordval från mig där. Iof är det ju hans fel när det är genom hans vilja och tankar som han bidrar till den situation han försätter sig i.

 

 

Fel. Det är resultatet av DÅLIG livserfarenhet. :)

 

edit:

 

För övrigt angående begreppet "självkännedom".. något som 95% här tror att dom har men i själva verket har nog knappast 5% av alla det.

 

Vi får ta hänsyn till hans ålder. Han kanske har en hög mentalålder motför sin målgrupp. Edit* Då menar jag att han är ung. Jag ser inte spelmissbruk som att man måste ha haft en dålig livserfarenhet, när det finns flera andra exempel i samhället där det är människor som mår psykiskt bra i sitt liv, fast ändå håller på med spelmissbruk.

 

DNcrew

 

Nykra till lite och sne kan du kanske inse vad du skriver. Jag tycker du borde rationalisera lite mer än skriva en massa spontant svammel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stahl skrev: blah blah blah.

 

Det var ETT UTDGRAG ur en lista.

 

"Magnus Carlsson, 13 år, retad för att vara konstig."

Kan mycket väl ha varit fråga om mobbning.

 

Saken är att jag fortfarande väntar på att du ska berätta lite mer om hur duktig du själv är. Att jag är en idiot har du redan skrivit så många gånger att jag börja undra varför detta mantra blivit så viktigt för dig.

 

Om du vill kan vi ta ett HU IQtest för att avgöra huruvida jag verkligen är så korkad som du försöker påskina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill kan vi ta ett HU IQtest för att avgöra huruvida jag verkligen är så korkad som du försöker påskina.

 

IQtest är missvisande.

 

saken är att jag fortfarande väntar på att du ska berätta lite mer om hur duktig du själv är.

 

Jag kan ge dig en jäkla massa tips på nedsänkning av foderstaten för hästar i konvalecens, det är jag rätt bra på. Annars är jag rätt kass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill kan vi ta ett HU IQtest för att avgöra huruvida jag verkligen är så korkad som du försöker påskina.

 

Vet du vad ett IQtest är? Och främst vad det frambringar för sorts resultat? Skilj på IQ och intelligens. Sen vill jag tillägga att det är bättre med EQ än IQ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har scorat 142 på ett iq-test. Ändå tycker tjejen att jag är en av de mest trögtänkta på denna jord. Dålig på uttrycka mig verbalt och allmänt släpig i mitt språk.... Jag är inte speciellt bra på första intryck med andra ord.

 

iq-test är nonsens i min mening, ohh.. jag är bra på att tyda mönster, vilken hjälte jag kan bli. ANNAT är det med den där jävla idiotgrannen som kan 11 språk men inte fan kan han scora mer än 102 på iq-testet.

 

ahhahahahaha vilken idiot.

 

\o/ I'm a nerd on the victory lane.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annadea: Jag har inte riktat mina inlägg mot dig öht.

Jag kickar ju bara för fulla muggar på stackarn som ligger på backen och blöder. (dncrew)

 

Jag ser diskussioner som att utbyta kunskap mellan varandra. Inte försöka trycka ner varandra verbalt för man har alldeles för mycket testosteron och måste visa vem som är störst och bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, jag gillar att sparka på dem som ligger. Sedan highfivar jag och kommer in i gänget och får den grupptillhörighet jag alltid sökt.

 

En dag.... En dag.... så kommer det att stå "klubbvärd" vid mitt namn.

I can't fucking wait.

 

EDIT: aja, nu ska jag ge mig.. klockan e mycket och jag är på något skumt humör. Lång dag, ~3000 händer :<

Mina inlägg kan med utan ågren ignoeras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...