Gyre Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Är i behov av att gratis virusprogram. Vet att det finns lite över allt på nätet men vissa är ju rena skämten medans andra funkar kanon. Några tips anyone? Citera
Sansrom Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Har kört Avast, verkar funka rätt bra. Citera
Myssion Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 AVG eller Avast är väl de som brukar rekommenderas. Länk med lite tips: How to protect yourself from malware Citera
tetris Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Är du ute efter ett gratis virusprogram är det bara att surfa runt på skumma porrsidor och ladda ner allt som ploppar upp. Skämt åtsido, jag förstår givetvis att du menar antivirusprogram, som både myssion och sansrom rekommenderat är Avast en bra lösning, vissa hävdar även att pandaantivirus är väldigt bra. Jag kör själv Nod32 (dock inte gratis) vilket jag är väldigt förtjust i eftersom det knappt märks (tar en obemärkt mängd resurser), förutsatt att ingenting försöker att ta sig in. Du kan pröva programmet i 30dagar gratis. Citera
vetgirig Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Det kommer massor med virusprogram med spam och liknande - inget problem och få sådana! De flesta har dock ANTI-virus program som skyddar dem... Citera
Gyre Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Skämt åtsido, jag förstår givetvis att du menar antivirusprogram... Jaja, whatever. Bjudern på den Tack för snabba och vettiga svar. Citera
inteillaalls Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Ny dator nu. Nån som kan tipsa om en gratis brandvägg? Är det ZoneAlarm som gäller? (Körde Sygate förr men den kostar nu, är en del av Symantec) (Tänkte köra Avast som antivirus...) Citera
Recommended Posts