Lill-Prinsen Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Arrrrrggghhhhh!! har vart utan internet i flera veckor nu! det har vart en fruktansvärd upplevelse! Varken kunnat spela poker online eller följa alla underbara diskussioner här på forumet! Phew, skönt att äntligen vara uppkopplad igen! Ps. Hata UPC Citera
Hjort Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Det är så där jag börjar varje dag. Citera
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Byter man ut veckor mot minuter så är jag med på noterna. Däremot har jag inga problem med UPC/Chello. 4 dagar (varav tre pga byte av multimediauttag) nerkopplat på fyra år, när felet berott på strul från UPC känns helt ok. Citera
Fido Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Ska just flytta... känns som en stor press att fixa internet omgående. Suttit på student-lina till universitetet i 5 år... Blir tragiskt att byta bort den. Citera
APC Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Flyttade 1 december o bestämde mig för att ta glocalnet som adsl-leverantör. Änn idag har jag inget internet, GGGGAAAAAHHH!!! Såhär i efterhan skulle jag kanske valt nån annan men..... Har lyckats smygspela hos föräldrar o kompisar med modem vid enstaka tillfällen men de är grymt frustrerande. Citera
Pimpen Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Det där med smygspelande hos föräldarar har jag oxå som dålig vana när uppkopplingen strular. Gärna blir det övernattning med ett långt nattpass. Tur att de inte ser det direkta sambandet mellan besöksfrekvensen och min internetuppkoppling. Citera
Recommended Posts