CatEatDog Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Underhållande!Hur spelade du in detta? Vad heter programmet du använde? Camtasia studio.... Sedan använde jag mig av google video för att lägga upp den så man kan kolla i browsern... Autoscreen recorder är bra som fan... har testat många olika, dock inte Camtasia studio, men om du vill testa annat testa A.S.R Citera
sandis84 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Sjukt rolig att titta på, keep 'em coming Citera
Skanke Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Satte mig för att göra en video med helaskärmen när jag fyrtablar... Blev bara hack och skit så det får vara tyvärr.... Citera
Plinga Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 DAX IGEN FÖR EN MOVIE BY SKANKE underhållning av högklass . Satt och småskratta genom hela. Hade (troligtvis) lagt QTs på turn. Stackarna verka inte allt för djupa och det är inte helt lätt att få bra betalt ur postion om färgen sitter. Sista handen med KT kändes spontant lite onödig. Svårt att se stackdjupet men det verka som du hade lite mindre än 3k och de andra runt 5k. Med 250/500 blinds har du ju inte jättestort manöverutrymme och de t1250 extra i potten gör ju sitt till men dina motståndare verka inte allt för syn-glada och det kändes som du kunde ställt blint nästa hand med bättre odds. Är det 50%, 30%, 20% struktur på FT? Citera
Skanke Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Är det 50%, 30%, 20% struktur på FT? JO Citera
sympathetic Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 När kommer DVD-releasen?? Citera
Skanke Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Postad 7 November , 2006 Blev inget vidare men ni får skylla er själva om ni tittar!! Citera
awio Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 "Lova det här är psycho, du ska inte titta på den kanske? Eller?" Keep the videos coming Citera
FeelingThis Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Har inte kollat på dessa förut men... Skanke...jag är kär! Citera
arealloser1 Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Hehe underbar! " Jag brukar spruta ut pengar på cashbord" är ju klockren! Citera
PeO Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Lika bra video som vanligt. Keep it up! Citera
Skanke Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Postad 7 November , 2006 Tack ska ni ha, det får väl bli nån rulle till då, kanske på söndag..... Citera
hansolo Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 väldigt bra och underhållande video! extra kul att se H.O.R.S.E.! jag tycker du sköter alla spelen bra! =) Citera
SouthEast Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Mycket underhållande... Bra spelat också även om det var "liiite" tilt sista handen. Gillade sekvensen: -Nej, det är Hampus pannkaka som är kvar -Du kan ta….ehmm, ehmm -Du kan väl tugga lite på bordet där, bordsbenet. -Det brukar hunden göra. -Hon gick… Citera
bombay Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Haha du e klockren " Den som väntar på kort kan vänta tills man trillar av stolen Citera
Bluwajt Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Haha, helt klockrena videos Skanke. Hoppas man får se fler framöver! Citera
Zire Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 hahahaha.. "men du skulle ju inte ha nånting.. bra.. FOOOOLD!!!!" Citera
pundett Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 I början an 33 sngen kommer "hurleyhurley" , som ger mig en skratt attack som varar i minst 5 min. Riktigt härliga filmer! Keep em coming Citera
SuckItOrMuckIt Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Är det inte dags för en ny rulle snart? Har ju suttit och väntat över en vecka här hemma nu. Citera
SouthEast Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Dax för ny rulle nu minsann!! Måste ju ha nåt att göra på jobbet när morgonradion är slut. Citera
Skanke Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Postad 15 November , 2006 Dax för ny rulle nu minsann!!Måste ju ha nåt att göra på jobbet när morgonradion är slut. Jaja, kan kanske göra en imorgon....... Vad ska jag spela???? Citera
PeO Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Jaja, kan kanske göra en imorgon....... Vad ska jag spela???? Härligt! Själv röstar jag på SnG. Varit grymma so far. Citera
allt Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Dax för ny rulle nu minsann!!Måste ju ha nåt att göra på jobbet när morgonradion är slut. Jaja, kan kanske göra en imorgon....... Vad ska jag spela???? Nice Jag är tråkig och säger NL Hold'em, i SNG form då alltså. Citera
SouthEast Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Du är säker på SnG och tiltar inte där (se Hästen) Är även kul när du slänger in glimtar från andra bord än från Centrecourt. Så kortfattat - SnG! Citera
Recommended Posts