Poperick Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Läste den hemska nyheten på poker.se att det inför nästa års WSOP kanske kommer att krävas personlig registrering vilket i praktiken omöjliggör att ta sig till WSOP via onilnesatelliter. Full Tilt cashar tydligen ut pengar på spelarnas konton så får spelarna ombesörja allt själv. Denna fråga är mycket intressant för mig eftersom mitt mål med pokern 2007 är att ta mig till WSOP genom en onlinesatellit . Tar tacksamt emot info från någon som har mer info än vad som kommit ut på poker.se. Visst går det att komma runt detta genom att göra som Full Tilt, men varför ska det behöva vara så krångligt? Som sagt, hemsk nyhet Citera
gdaily Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Martinspoker ställde in sin WSOP-drive också. Jag tror nog att det kommer att lösa sig på något sätt, när vi väl närmar oss WSOP - exempelvis att man får åka till Vegas och kvittera ut 10.000 en halvmeter från spelarregistreringen, eller något liknande. Annars kommer deltagarantalet att sjunka rejält i nästa års WSOP. Citera
MrKrome Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Görs detta för att rädda prestigen kring WSOP eller? Ser inte riktigt vad arrangörerna vinner genom att begränsa antalet spelare. Skulle väl vara utrymmes skäl i så fall.. Citera
Recommended Posts