Gå till innehåll

Höstdepression?


DontTilt76

Recommended Posts

Hej allihop!

 

Trots att jag inte skrivit många inlägg på detta forumet, så brukar jag hänga här nån timme varje dag för o läsa kloka ord och fnissa lite barnsligt åt diverse utspel vissa har Smile

 

Började bygga upp min 3e rull i mars detta året då jag brännt den gamla (ca 4k $) på bla en thailandsresa, ny skärm till min gamla dator (en 23" wide samsung, vilket jag ångrar totalt, då man inte kan multitabla i vilket fall på den Confused ) och lite annan skit.

 

Började grinda från den absoluta botten med 50$ insatta och lirade 0.25/0.50 fixed Rolling Eyes När svenska spel öppnade 1 april, hade jag byggt upp rulen till ca 2000 sek, som jag satte in där, vilket visade sig vara ett lyckat drag då rullen växte till sig rejält redan från dag 1 (ett riktigt fiskhav som de flesta här vet) Very Happy

 

Lirade på där under sommaren, samtidgt som det gick hyffsat på livepokern, och lyckades bygga upp rullen till det den ligger på idag, ca 38000 sek inklusive livepengarna. Var uppe i ca 44k som max, men losade lite i slutet, innan jag "slutade" lira.

 

 

 

I Augusti föddes så min underbara dotter, och livet förändrades en hel del givetvis, men bara till det bättre... "normal" dygnsrytm igen, dvs inget nattgrindande till 05.00 etc, Tog upp styrketräningen igen, mm, mm....

 

Men saken är den, trots att jag har möjlighet o lira en hel del... (Tex nu

Rolling Eyes , så har jag inte lirat Nätpoker (mer än sporadiskt ngn gång) sen i augusti. Vet inte vad tusan det beror på, då jag brukade älska poker, men nu känns det mer som om jag inte "vågar" lira, plockade ut hela rullen i aug, och har den nu på sparkontot, där den inte direkt växer Confused .......

 

Det tar helt enkelt emot att sätta in pengarna på pokerkontot igen, och det retar mig som fasn, då jag vet att jag är en vinnande spelare på iaf upp till 5/10 sek NL eller 0.5/1 dollar.... Men jag har helt enkelt ingen motivation för 5 öre att sätta in några pengar Sad

 

Vet inte varför jag skriver detta egentligen, men var bara tvungen o skriva av mig lite............

 

Om det är ngn som har haft/har samma problem så skriv gärna hur ni "löste" problemet..... Vet att det är ett I-landsproblem, men vafan ska man göra Rolling Eyes

 

 

Lycka till med Pokern......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...