schoolbook Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 SL har en samling dikter "Poesi på väg" som byts ut med jämna mellanrum. Dikterna sitter utspridda på tunnelbanetåg och bussar men på Mariatorgets station finns alla samlade. Mariatorget är också närmsta T-bana från Sviten så jag tycker det är en perfekt timing när man kommer ner i T-banan efter att just ha blivit utslagen i en turnering och möts av dikten: "Att vara fisk" http://www.sl.se/templates/Page.aspx?id=1778 Resten av dikten är dock svårare att ge pokertolkning , någon som vill försöka? Citera
Mjonasson Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Att vara fisk med dig i vattnet Jag är kass, precis som min vän och vi spelar båda på FullTiltPoker. är tröttande för mina fenor Knapparna på musen börjar verkligen bli stumma nu. Mycket action på bordet är bra men tröttande. men strömmen är god för vår lycka BBB har äntligen fått koll på sitt WLAN, det känns så skönt. och dina ögons metalliska skimmer är så vackert när de ser mig här Verkligen snygga solglasögon du har min vän, verkligen! mellan stenarnas silvergrå bergsryggar Bergsryggar vet jag inte om du har, men rejäla stackar som är stora som hus står iaf framför dig där jag uppfångar allt det som strömmar från dig i vågor Visst, enligt TOC är chipdumpning olagligt, men det är nog ingen som märker att jag får dig att folda på river mot en minraise för sjunde gången på rad. Poker är poesi! [/img] Citera
mantanquzzmo Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Att vara fisk med dig i vattnet Att spela SH med dig vid bordet är tröttande för mina fenor Slår hårt mot mitt studiebidrag men strömmen är god men riggen är med mig för vår lycka till vår lycka och dina ögons metalliska skimmer är så vackert när de ser mig här och din tidmätare är så vacker när jag sitter med nöten mellan stenarnas silvergrå bergsryggar mellan din stacks små glipor där jag uppfångar allt det som strömmar från dig i vågor Så ser jag alla dina tells som du ger ifrån dig i vågor. Citera
ulaf Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Svår att ge en pokertolkning? Den är ju redan klocko reno! Läste den på väg hem från klubben en gång och nörd som man är var det ju aaaaskul! "Lyckan är god" "uppfångar allt som strömmar från dig i vågor" Hoho! Citera
Andrew_W Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Att vara fisk med dig i vattnet är tröttande för mina fenor men strömmen är god för vår lycka bla bla bla ... där jag uppfångar allt det som strömmar från dig i vågor Känns lite som pokerns erotik det här va? Citera
Recommended Posts