Disturbed1 Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Missa inte våran onlineturnering ikväll kl 19:00! Mer info finns i mailutskicken. Mvh Sami Citera
Backstabber Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Grattis till segern din lilla turis!!! ha ha! Stort grattis till vår ordförande som plockade hem alltihop! Citera
Disturbed1 Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Mina dolda klonkskillz plockades fram inför denna turnering. Satan vilken tur jag hade mot dig..Trodde verkligen inte du hade något värst när du ställde handen efter. Sen blev ju Vargmannen en liten munsbit HU Hoppas på mer folk tills nästa gång. Tyckte det var bra med 5K i startstack. Kom gärna med förslag på dagar/tider/inköp som passar er! Mvh Sami Citera
Hygglo Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag skulle gärna vilja spela någon gång, men jag kan börja spela tidigast kl 20. Dag spelar ingen roll för mig, inköp tyckte jag var lagom. / Peter Rosin Citera
Disturbed1 Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Jag skulle gärna vilja spela någon gång, men jag kan börja spela tidigast kl 20. Dag spelar ingen roll för mig, inköp tyckte jag var lagom. / Peter Rosin Noterat! Vi kan testa med lite senare tid till nästa gång. /Sami Citera
Disturbed1 Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Nästa onsdag kör vi en turnering online igen, denna gången med 20:00 som starttid! Inköpet ligger även denna gången på 11 euro. Glöm inte registrera er med kampanjkoden "dekapo". Troligtvis kommer det bli ca 20% extra i prispengar. Mvh Sami Citera
Hygglo Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Det var lite udda att bara spela 3, men det var en rolig match! Citera
Disturbed1 Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Postad 2 November , 2006 Ja det var ett grymt dåligt deltagarantal. Vet inte vad det kan bero på? Fel dag/tid/inköp?? Kom gärna med tips o ideer!! Tycker en turnering med 20% extra i prispengar borde vara liite intressant åtminstone.. Citera
Jessica Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 hej vilken sida lirar ni på? Jag är intresserad o vara med om jag får (flyttade från kga till linköping för att plugga denna höst) Citera
Joltic Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Redbet är svaret på den ovanstående frågan. Citera
Recommended Posts